Sky Symphony 100s

Hij is dik, heel dik, en toch baal ik. In de productie video zit heel veel paars verwerkt. Nu is dat blauw of rood geworden (wist dit al na de rubro demo, dus heb hem ook niet gehaald, geen zorgen). Hopelijk volgende batch meer paars!

Hij is dik, heel dik, en toch baal ik. In de productie video zit heel veel paars verwerkt. Nu is dat blauw of rood geworden (wist dit al na de rubro demo, dus heb hem ook niet gehaald, geen zorgen). Hopelijk volgende batch meer paars!
Jep dat miste ik ook inderdaad. Zo zie je maar dat de sample ook gewoon effecten kan hebben die niet in de productie zitten. Zie bijv het groen in de coco.. :rolleyes:

Dikke bak! Echt de topper van de avond bij Huisman. Geweldig grote effecten en loeiharde burst. Topperrrrrr!!!

Voor mij was dit qua compounds ook de topper van de avond bij Huisman. Ik had n.a.v. de demo bij Ano de Coconut Bounty besteld, maar bij de winkel waar ik deze besteld heb toch gevraagd of ik die nog mag wisselen voor de Sky Symphony. Hoewel ik de Coconut Bounty niet eens zo slecht vond bij Huisman, is het toch een hele andere compound dan dat ik had besteld n.a.v. de demo bij Ano, niet alleen qua burst en spreiding, maar ook qua effecten.

De Sky Symphony verraste mij daarentegen positief bij Huisman en heeft exact hetzelfde prijskaartje bij de winkel waar ik de Coconut heb besteld. Dacht dat de duur van de Sky kort was, maar dat kwam denk ik doordat ik er zo van genoot. 40 seconden vol gas is nog steeds prima. Dus na de filmpjes hier toch overstag gegaan.

Back
Bovenaan