Sky Screamers

Ik ga er vanuit dat Valk ze gewoon uitlevert. Het was op=op tijdens de kartonverkoop, dus ik denk dat ze precies wisten hoeveel ze er hebben/krijgen. Wat ik er zo van gezien en gehoord heb is er niet echt een vervanger op de markt. Hypnotised vorig jaar gehad en die zijn leuk, maar niet zo hard, rauw en lang als de sky screamer. Screaming salute en concerto rosso zijn toch meer op sier en knal gericht en hebben de fluit "erbij" en niet als hoofdeffect.

Deze monsterbak (groooooooot) deed iedereen versteld staan (zoals verwacht). Het volume van het geluid ligt niet hoog, maar het is zo'n ontzettend aparte krijs van die zilver slangen die kalmpjes de lucht inspiralen...kippenvel! Geweldig om deze eens beleefd te hebben, tnx Erik! :wink:

Wat was deze goed zeg! Heerlijk om s'ochtends iedereen wakker te maken en om na 12en iedereen de straat op te krijgen, volgend jaar zeker weer!

Het steekt toch behoorlijk om deze aan mijn neus voorbij te hebben zien gaan. 1 september een karton besteld en 28 dec om 4:15 uur in de ochtend te moeten horen dat ik toch geen 1 mee naar huis kan nemen.....
Ik denk dat ik hem maar vast bestel.:idea:

Dit was inderdaad weer eem geweldig goede cake.
Blijft alle mensen ook verbazen.
Tijdsduur is bij deze ook perfect vindt ik.
Hopelijk dit jaar weer.

Blijf dit ook echt een topbak vinden. Heerlijke rauwe fluiters en de timing is precies goed.
Hij komt er dit jaar ook zeker weer bij.

Geweldige film Kwakkebol, bedankt daarvoor.
Maar nu ik dit filmpje zie vraag ik mezelf wel af of het nu echt verschil maakt of je er nu bijvoorbeeld 2 of 4 schiet.
Agfelopen jaar heb ik er 3 tegelijk gedaan, toen had ik dat idee ook al.

Ik vind het persoonlijk niet veel leuker/intenser overkomen. Lijkt mij vetter om de duratie te verlengen. Dus bijv. eerst 1, daarna nog 1 en afsluitend 2 tegelijk.

Maarja, ik oordeel nu op basis van een filmpje!

Ook ik had er vorig jaar 3 tegelijk en vond het geen verschil maken met 1 of 2..
Zou het nu dan ook niet meer doen en voor dit jaar staat er 1 op de lijst.

Goed om te lezen dat deze per meer er niet beter van word, aangezien ik dat wel eerst van plan was te gaan schieten. Vind ze ook eerlijk gezegt te duur om per 2/3/4 te schieten. Dat word dus gewoon lekker per stuk! Lijkt me een zeer vet product, nog nooit gehad dus daar komt verandering in.

Back
Bovenaan