Sky Palms

Ja precies, waren iets minder palms en meer glitter er in. Vond hem erg mooi, alleen de burst was een stuk minder.

Vanaf minuut 3.05 zie je er twee in mijn show in v-shape.

Helaas niet gehad dit jaar, omdat ik al weer aan mijn taks zat. De nieuwe versie ziet er geweldig uit, noteer hem alvast voor volgend jaar!

Moet mijn mening toch herzien. In vegelijking met andere cakes is dit toch wel een van de mooiste. Alleen jammer van de burst.

3 maal de nieuwe versie in w shape :)

moet zeggen hij is mooi , maar had ze besteld met het oog op de oude versie...

waarom royal ?

dit is toch eigenlijk misleiding met wat je aanbied ?
maargoed het was mooi :)

Ondanks het tekort in Nederland toch nog twee keer de Sky Palms kunnen bemachtigen. Ik had ook de nieuwe versie en moet zeggen dat ook deze versie wel heel erg lekker is! Een mooi tempo, prachtige glitterachtige gouden boeketten en ook een hele mooie mine erin. Wel jammer dat de oude versie er niet meer is. Deze was immers ook prachtig. Volgend jaar maar de Sky Palms 1 en 2 produceren met beide effecten?:D

Ik had de nieuwe versie en moet zeggen dat het toch echt wel een brute bak was! Super grote effecten en dat glitter erbij vind ik altijd wel een mooi effect. Van mij mag die zo blijven!

Ik blijf er bij dat ik de foute oude versie beter vind valt veel meer op en oogt strakker qua uitwerking.
De nieuwe is wel mooi maar om hiermee een show mee af te sluiten denk ik nie doen!(vooral als er een beetje wind staat!)

Heeft iemand al een cake gevonden die hier op lijkt met dezelfde uitwerking als de oude Sky Palms??

Had ook die glitterversie, was geen tegenvaller maar heb daarvoor niet een karton aangeschaft.

Laatst bewerkt:
Ik had beide versies dit jaar en dan word het grote verschil wel heel pijnlijk duidelijk.

De nieuwe versie is beduidend minder dan de oude helaas.
De oude was zo goed, de nieuwe is niet slecht maar lang niet zo goed. Kijk dan ook naar het bedrag dan is deze zijn geld helaas niet meer waard

misschien is het een idee voor Royal om te kijken of er een skypalms 2.0 kan komen die dan de versie van vorige jaar zal zijn en een versie 1.0 die is zoals hij bedoeld is.
Of gewoon een compleet nieuwe naam maar dan effecten van oude skypalms?

greetzz

Ik heb de Sky Palms van vorig jaar helaas nooit in het echie meegemaakt! Dit jaar voor het eerst in de collectie gehad. Als gratis vuurwerk zelf uitgekozen. Ik was niet geheel ontevreden over deze cake. Ik vond ehm zeker niet slecht! Maar nogmaals, ik kan het niet vergelijken met de versie 2013. Wat niet weet wat niet deert!

Ik vond zoals eerder aangegeven ook de nieuwe versie mooi. Wat ik echter wel opvallend vind, is dat Royal na de demo in Lopik heeft gereageerd door te zeggen dat het een fout betrof en dat bij Huisman ook de 2014 versie (oude effect) werd geschoten. Dit terwijl vervolgens blijkt dat in alle 2014 producten hè nieuwe effect zit. Lijkt me op misleiding vanuit Royal.

Ik had hem gekocht voor de dikke strobe palmen en die bleken er helaas niet in te zitten. Nog steeds een hele mooie cake, maar ik had dit effect al in mijn assortiment en dan is het een beetje jammer als er wat anders uitkomt dan verwacht.

Straatfilmpje van de Sky Palms O&N 2014-2015, zeer teleurstellend dat hier aan is gesleuteld had graag de 2013 versie gezien.

:bye:

Net zoals de vele voor me, ben ik ook teleur gesteld in het veranderen van de cake. Het is nu ook een mooie cake dat klopt maar ik had hem gekocht zoals de 2013 versie. Finale daarin tegen is super mooi en zorgde voor applaus. De 2014 versie is net iets te duur voor wat je krijgt, daarom zal ik hem zeer waarschijnlijk niet nog een keer aanschaffen, maar ik zal hem ook niet afraden.

Toch vind ik de 2014 versie wel mooi..kan me wel voorstellen dat je fiks baalt als je een totaal ander effect krijgt dan wat je besteld hebt maar zeker niet verkeerd.

Geschoten in mijn 2014 - 2015 Show:

Goed kijken want hij is een beetje op de achtergrond van 2x Red Heat en 1x New Moon.

Aan het einde nog een shot van de Ice Queen te zien.

Back
Bovenaan