Sky Palms

Ja ik ben erg geschrokken van het filmpje van vanavond. Deze stond bij ons gepland in grote aantallen in de finale. Op zon gigantische verandering zit ik in ieder geval niet te wachten.
Nu was ik zelf niet bij de demo en basseer ik mijn mening op dit filmpje. Maar dit effect is vele malen minder vol.

Ja mijn camera verandert Brocades in glittering willows :bonk:

Als dat zou kunnen! Nee, maar was sarcastisch bedoeld vandaar de: :p

Ga hem zelf niet cancelen, is alsnog een mooi ding maar hoe dan ook niet zo mooi als de 2013 productie.
Maar op de demo van Royal is toch ook de 2014 productie geschoten, hoezo is die dan anders?

Zonde.. Hoop niet dat dit daadwerkelijk de productie van 2014 is.

Nog steeds best een gave bak maar vond juist de mooi vol gouden boeketten mooi.

Hoe zal dit eigenlijk zijn gegaan? Zou Royal zich vanavond rot hebben geschrokken dat ze zelf ook vanavond voor het eerst dit effect hebben gezien? Of zal Royal hier allang vanaf weten, maar het voor iedereen verder verzwijgen in de hoop dat er nog zoveel mogelijk mensen bestellen?

Hoe zal dit eigenlijk zijn gegaan? Zou Royal zich vanavond rot hebben geschrokken dat ze zelf ook vanavond voor het eerst dit effect hebben gezien? Of zal Royal hier allang vanaf weten, maar het voor iedereen verder verzwijgen in de hoop dat er nog zoveel mogelijk mensen bestellen?

Ze zullen waarschijnlijk niet toegeven dat ze het al wisten. Als je deze film eerder zou zien zijn er velen die afhaken om hem opnieuw te bestellen. Je ziet erg vaak dat toppers uit het ene jaar ineens worden veranderd. Ik vind zoiets niet slim.

Toch apart.
Ik had hem voor de demo van Milheeze hem besteld bij Damen in Zoelen.
Dit is een 2013 versie, want ze hadden mijn bestelling apart gezet in een zak voor mij.
In Milheeze vond ik hem echt niet mooi, dus heb ik hem weer uit de zak laten halen.
Toen heb ik hem in Den Bosch gezien en daar vind ik hem weer lekker.
Dus toch maar opnieuw besteld bij Damen.
Maar nu wil ik er ook een 2014 versie bij, lekker bakkie hoor...

Royal wist dit zelf denk ik ook niet. Tenminste dit is de eerste 2014 versie(?) die ik zie. Kon zelf niet bij demo's zijn van de laatste dagen vanwege ziekte. Had namelijk graag alle nieuwe producten die nog niet geschoten waren zelf willen zien.

effectomschrijving klopt nu wel: Strobe brocade mine to strobe brocade.

Man wat balen zeg als die nu anders is! Ondanks dit dikke effect zie ik ook liever de 2013 versie..

de burst is weg, en het effect was zwak....

panthom klopte niet, wonderfull world was niet heel bijzonder en goh2 werd niet geschoten, kortom royal was allround zwak in lopik

Om het effect zwak te noemen vind ik ook wel weer een beetje overdreven...Heb hem ook gezien in Lopik en de burst is inderdaad minder hard maar dat komt dit effect wel ten goede.

Tja, het is inderdaad geen slechte cake (2014 versie even bij Gerrit navragen), maar ik vond hem juist vet door die dikke gouden palmen. Nu is het goud veel fijner en vind ik hem minder bijzonder. Even kijken of ik ze nog kan ruilen (Joy Ride neem ik dan liever).

In Lopik; Sky palm was 2014 versie, geschoten op 60/65 meter.

Zonde. Ik had de Joy Ride al, daar lijkt hij nu erg veel op. Mocht dit de nieuwe versie zijn dan streep ik deze door.

Het filmpje is prima. Was er zelf bij. Ook het filmpje van anihilas laat hetzelfde zien.

Cake is totaal anders geworden en verliest daardoor voor mij zijn meerwaarde.

Ik heb bewust 2 palms genomen naast 2 joy rides, 2 alctraz etc. Nu zit ik met vier gelijke cakes waarvan ik de joyride eigenlijk nog mooier vindt

Dat zou idd wel weer een prachtig voorbeeldje zijn van gemiste kans, snap echt niet waarom producten als deze veranderd worden en dit niet word vermeld

Ik weet niet welke cake jij gezien hebt maar met het tempo is nix mis mee hoor uit eigen ervaring en bekijk hier het laatste filmpje maar s daar schiet ie lekker door...:wink:

de 2013 versie 2x gezien en 2x over dacht ik dat ik hem te langzaam vond schieten. Ik zeg er niet voor niks persoonlijk bij

Komen niet goed tot hun recht door de wind, maar dit blok is standalone niet echt wat vind ik persoonlijk, duurt mij te lang voor er weer een nieuwe shot komt.

Met verbazing volg ik deze discussie. Bij de Huisman Vuurwerkdemo hebben we de Sky Palms geschoten zoals mikeapd deze gefilmd heeft. Die hebben we vlak voor de demo geleverd gekregen....

Natuurlijk, door de harde wind en striemende regen bleef er niet al teveel van de originele effecten over.

Met verbazing volg ik deze discussie. Bij de Huisman Vuurwerkdemo hebben we de Sky Palms geschoten zoals mikeapd deze gefilmd heeft. Die hebben we vlak voor de demo geleverd gekregen....

Zou het kunnen dat je wat voorraad uit de 2013 batch geleverd hebt gekregen?

Back
Bovenaan