Skull Slinger

bassie1978

VWC lid
Artikelnummer: RVW 623
Artikelnaam: Skull Slinger 500 gram
Bruto Gewicht: ....
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: 15 schots
Effectomschrijving: De Skull Slinger. Deze cake gaat tot de max. Geweldige effecten met lemon stars en gouden blink staarten naar purple, dahlia en lemon stars!
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Kartoninhoud: 6 stuks
Richtprijs: van 29,95 voor 25 euro

O.a. te koop bij: Rubro.nl

623_skull_slinger_500x500.jpg

Wij danken Rubro Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb beide cakes aandachtig zitten kijken maar ik tel bij beide cakes toch echt maar 12 schoten en zie maar 11 uitwerkingen in plaats van de 15 schoten die deze cake zou moeten bevatten, of mis ik iets ?
Waar ik zeker wel van ben gecharmeerd is de vette burstknal.

De cake schiet ook tails....die zie je niet op dit filmpje...wel op een ander filmpje als het goed is ....komt zsm online :D

een kleurencombi die ik tot nog toe niet bij rubro had gezien en wel bij royal. Goed dat ze hem erbij hebben, maar ik ben nog niet ondersteboven van deze cake. Misschien dat een filmpje met de tails erbij het af maakt. Nog even wachten dus ;-)
greetzz

een kleurencombi die ik tot nog toe niet bij rubro had gezien en wel bij royal. Goed dat ze hem erbij hebben, maar ik ben nog niet ondersteboven van deze cake. Misschien dat een filmpje met de tails erbij het af maakt. Nog even wachten dus ;-)
greetzz

Dat was ook het eerste wat mij opviel, die kleuren komen mij bekend voor! Maar een zeer goede combinatie en zeer goed uitgevoerd. Ik was in ieder geval zeer gecharmeerd van deze cake! Een zeer welkome afwisseling op al het goud dat veel in de Elite Brand serie te vinden is.

Deze serie heeft een inderdaad mooie kleuren. Qua opzet een leuke serie. Wat me wel opvalt is dat ze niet erg constant zijn. Hier gaat de rechter ook niet goed. Zal wellicht met vonkoverslag te maken hebben, maar ik zie het bijna bij alle van deze serie gebeuren. Daar moeten ze wel wat op vinden.

Heb m echt net afgeschoten...echt toppertjes dit!!
Mooie heldere fonteintjes aan het begin vervolgens schiet ie met flinke kracht zn schoten af.
tails gevolgd door heerlijk harde burstknallen en grote boeketten met heldere kleuren! burstknallen zijn vergelijkbaar met de betere 19 shots potten als het buurtassortiment of de ES 2.0!

Ik had 4 van dit soort potten gratis bij mn bestelling. dat maakt ze helemaal mooi! :)

Ik vond deze ook best gaaf!

Niet een regelrechte topper; de fonteintjes zijn vrij klein en de boeketten zijn wel eentonig natuurlijk, al moet ik zeggen dat het blauw goed uitkwam in de boeketten!

De fontein was bij deze inderdaad klein voor een grote pot als deze mag je verwachten dat dit wat hoger komt.. Zoals PaulW al zegt, de boeketten waren wel ERG mooi!

Mensen vonden deze soms niks door de fontein aan het begin maar ik vond de hele set cakes uit de adveklntures lijn echt geweldig. Grote effecten en aparte kleuren. Heb ze alleen hier in de buurt van Utrecht de laatste jaren niet meer gezien.

Back
Bovenaan