Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Een erg ondergewaarde cake, maar zeker erg goed! Hij kan zeker meedraaien met 20 grams gevulde tubes.
Helemaal mee eens. Deze cake kwam pas eind vorig jaar op mijn pad. Op het filmpje is het inderdaad goed te zien dat de cake echt goed presteerd en niet onder doet voor een 20 grams gevulde tube. Dit viel ook op in de straat, want na het afsteken van deze cake, was het meteen van: "Wow, welke cake was dit? Mooi zeg!"
Ik heb hier een karton van besteld in Groessen. Dit n.a.v. eerdere ervaring tijdens jaarwisseling 19/20. Goede burst en supermooi gespreid goud, ook in de mine. Gaat je niet tegevallen! Wel hopen op weinig wind.Deze klassieker staat te koop in Groessen, waar ik hem eerder dit jaar heb besteld. Ik ben reuze benieuwd.
Ik heb hier een karton van besteld in Groessen. Dit n.a.v. eerdere ervaring tijdens jaarwisseling 19/20. Goede burst en supermooi gespreid goud, ook in de mine. Gaat je niet tegevallen! Wel hopen op weinig wind.
Vanwege de wind heb ik deze laten staan uiteindelijk, net als wat andere goudcakes.