Skies of Gold

Heb deze cake afgelopen jaar mogen aanschouwen is dit is toch echt een toppertje hoor!
Ik vond hem zelfs beter dan de (duurdere) colourfull explosions.
Laatst genoemde was echt niet zo super als op de film, de skies of gold wel

Sooo wat een mooie cake is dit! De boeketten lijken ook echt bizar groot. Is misschien inderdaad een goede vervanger voor de panter.

Heb deze cake afgelopen jaar mogen aanschouwen is dit is toch echt een toppertje hoor!
Ik vond hem zelfs beter dan de (duurdere) colourfull explosions.
Laatst genoemde was echt niet zo super als op de film, de skies of gold wel

Ik heb precies dezelfde ervaring. Ik vind het zeker een alternatief voor de Panter!

Wat een BAKKEN!
Ik had deze in w-shape gezet en wat zag het er goed uit!
Grote palmen, mooie blink, mooie mines, pfff volgend jaar weer!
Misschien wel 6 stuks?
Te mooie dingen zijn het om te laten liggen!
Prijs is ook mooi laag :D

Hier ook per 2 geschoten. Prachtige cake. En dat in combi met de korting maakt dit tot één van m'n beste aankopen dit jaar.

Heb je het ook gefilmd?
Ik heb namelijk ook 3 Skies Of Gold in W-shape staan, niet geschoten ivm de slechte weersomstandigheden van afgelopen nacht.
In elk geval mooi om je overtuigende reactie te horen!

Heb je het ook gefilmd?
Ik heb namelijk ook 3 Skies Of Gold in W-shape staan, niet geschoten ivm de slechte weersomstandigheden van afgelopen nacht.

Nee helaas niks gefilmd. Ik zag vanmiddag overigens wel dat de finale salvo van één cake niet eens geschoten was. De bombettes zaten nog netjes in de cake. Jammer.. Maar had de cake alleen nog maar beter gemaakt. :bye:

Heb je het ook gefilmd?

Geen idee of je het tegen mij hebt, maar heb het gefilmd.
Ik stond wel dichtbij en dus zaten de 3 potjes niet goed in beeld.
Maar ze deden het prima in w-shape!

Heb dit jaar 2x deze cake gehad en 2x de concurent de Panter-wolff.
Bijden per 2 tegelijk geschoten!
De Panter lecht het tog echt af tegen de skies of gold!
Het voordeel haalt deze cake uit de lager klappende boeketten.
Daardoor komt deze grotet over.
Ok de blinkers zijn voller dan bij de Panter.

En de prijs maakt dit tot een dikke aanrader!!!
Dit jaar meer van deze schatjes!!

Dit jaar wil ik deze beauty toch echt een keer zelf schieten en de prijs is zeker scherp als je hem vergelijkt met de Panther van Wolff en gelukkig zit er nu een Katan verkooppunt in de buurt.

Gezien bij rwvh, super strak potje! mooie kleuren en goede uitwerking, staat genoteerd voor volgend jaar!

Dit jaar wil ik deze beauty toch echt een keer zelf schieten en de prijs is zeker scherp als je hem vergelijkt met de Panther van Wolff en gelukkig zit er nu een Katan verkooppunt in de buurt.

Nog niet zelf geschoten, wel gefilmd in Rijswijk, beste te bekijken in HD :

Net krantje binnen van katan dealer.
Actie bij vuurwerkdumper Leiderdorp;
50 euro aan profi cakes = 20 euro aan profi cakes gratis
100 euro = 50 euro aan cakes gratis
150 euro = 80 euro profi cakes gratis

Daar kan je heel wat skies of gold voor halen.

Aan het einde van het werk deze maar "meegenomen", gelukkig had ik dat gedaan want het is echt een zeer mooie cake! Mooi gouden brocades met glitters die erg groot zijn en er goed uitkomen! Zeker een van de mooiere potten die ik had dit jaar!

Back
Bovenaan