Skies of Gold

hij lijkt wel iets veranderd te zijn. Die dikke palmen die hij eerst bij elk schot had worden nu afgewisseld met andere effecten. (Hoe lang ik al met vuurwerk bezig ben en nog steeds niet alle effect namen ken;-) Ik weet niet of ik het er beter op geworden vind.
gretzz

Zijn er mensen die deze cake gisteren hebben gezien op de ano demo?
De xxl40 viel zwaar tegen als ik de reacties lees, hoop dat de kwaliteit van de skies of gold nog op het oude niveau zit.

Hij is veranderd. Nogmaal is dat heel erg. Allereerst dacht ik dat ook want deze cake heb ik ook wat jaren op rij in mijn collectie in meervoud. Maar ik vind hem verbeterd! Leuke afwisseling, palm effect lijkt niet heel explosief maar daardoor juist mooi uitgevoerd in een soort van treurwilg effect.

Hmm vandaag bij een Katan dealer geweest en die vertelde mij dat deze "afgekeurd" zou zijn. Vond het een vreemd verhaal maar goed 2 vervangers meegekregen die naar mijn zin zijn dus prima opgelost. Meer mensen dit vandaag te horen gekregen?

Dit was een mooi kadootje: goede gouden boeketten met mooie gekleurde sterren. Zeker van genoten, goeie cake.

erg stil hier rond deze cake.
zijn niet veel winkeliers meer die deze verkopen maar toch mijn dealer heeft ze elk jaar weer in de aanbieding en waren hier dan ook 7 maal present.
blijft een prachtcakeje en als hij dit jaar weer te koop is dan weer in meervoud.
best bang for your buck

Laatst bewerkt door een moderator:
erg stil hier rond deze cake.
zijn niet veel winkeliers meer die deze verkopen maar toch mijn dealer heeft ze elk jaar weer in de aanbieding en waren hier dan ook 7 maal present.
blijft een prachtcakeje en als hij dit jaar weer te koop is dan weer in meervoud.
best bang for your buck

Helemaal mee eens. Ik had hem afgelopen jaarwisseling voor het eerst. Ik had hem ook voor een zeer scherpe prijs en achteraf moet ik zeggen helaas maar 1 stuk. Prima burst en effecten kwamen erg goed tot zijn recht. Ik hoop dat deze ook dit jaar nog wordt verkocht.

Laatst bewerkt:
Ik had deze cake ook en dan de 2015 of 2016 versie. Die ging gewoon erg goed! Voor zo'n redelijk kleine cake en voor de prijs vind je echt niet zo snel iets beters. Hij woog trouwens wel erg zwaar voor z'n formaat! Dus lekker verstevigd, ondanks ik een cake toch wel vast zet. Maar zeker voor herhaling vatbaar!

Laatst bewerkt door een moderator:
Back
Bovenaan