Six Red [Ass.] [Uitloop]

Edwin zal vanzelf wel contact met je opnemen.
Zonde dat deze niet door de keuring zijn gekomen. Hopelijk volgend jaar !

erg jammer inderdaad even kijken naar wat we nu krijgen.

ik heb het besteld bij makkelie in vijfhuizen.
maar lees net dat ie nog oude voorraad heeft.

Goed Nieuws (voor mij)
Zojuist een email ontvangen van Intratuin Hendrik Ido Ambacht..
Ze hebben nog voorraad 2011 dus deze wordt gewoon uitgeleverd.

we hebben er bij Souman in hattem ook nog genoeg liggen van 2011.
Ben ik wel blij mee, leuk pakketje om in de avond op te stoken.
greetzzz

waar ik het ophaalde in Vijfhuizen staat ie niet meer in de display. maar zolang ie op voorraad is wordt ie afgeleverd.

wat een top pakket, ik ben blij dat ik hem had en hij deed het lekker,
advies volgende jaar maar van dit alleen dan bij 25 schots ofzo per cake

Afgelopoen jaar konden en mochten we nog voorraad uit produktie jaar 2011 uitleveren.

Vele van jullie hebben deze dan ook nog mogen ontvangen.
De nieuwe produktie 2012 kwam helaas niet door de keuring.

produktie 2013 komt eraan, dus dit jaar is de Six Red weer volop leverbaar !

gr.

team China Red

Ja, in China is deze door de CE keuring, maar in Nederland kan alles nog een keer worden gekeurd door de vliegende brigade.

Deze keuring wordt willekeurig gedaan en is het aller belangrijkst.

Zoals vorig jaar kan het dus voorkomen, dat het vuurwerk in China wordt goedgekeurd en in Nederland alsnog wordt afgekeurd !

Gr.

team China Red

Ja, in China is deze door de CE keuring, maar in Nederland kan alles nog een keer worden gekeurd door de vliegende brigade.

Deze keuring wordt willekeurig gedaan en is het aller belangrijkst.

Zoals vorig jaar kan het dus voorkomen, dat het vuurwerk in China wordt goedgekeurd en in Nederland alsnog wordt afgekeurd !

Gr.

team China Red

Is deze gewoon weer net zo goed als 2 jaar terug?

Deze cakes na de importeursdemo opnieuw aandachtig bekeken en wat een wereld van verschil, was ik toen behoorlijk teleurgesteld, nu werd ik aangenaam verrast door alle zes de cakes die niet alleen opvielen door de harde burst maar tevens stuk voor stuk mooie uitwerkingen hadden die goed bleven hangen.

Zelf net ook gezien bij de Rwvh maar was er niet kapot van. Uitwerkingen waren voor mij niet overtuigend. Moet wel eerlijk zeggen dat ik meer van de net wat grotere cakes ben, dus koop liever 4 net wat grotere dan een set van 6.

Heb ze ook gezien bij de rwvh maar vond ze toch zeer goed. Zeker voor de prijs prima cakes met een mooi tempo, goeie bursten mooie effecten!!

Back
Bovenaan