Six Red [Ass.] [Uitloop]

Richard de boeketten waren in het echt zeker goed en vrij groot te noemen. Vooral de golden willows uit cake 1 waren om te smullen, maar ook de rest was van prima kwaliteit. De derde cake met rode sterren is, voor de duidelijkheid, een knalcake. Deed het ook wel leuk, de burst was harder dan de andere cakes en een leuke toevoeging waren de rode sterren.

Ik ga helemaal mee in Pyroguy's mening!
De knal van de knal cake klonk flink hard.
Misschien wel net zo hard als menig Rubro zijn salute's.
Ook de prijs van 80euto voor dit pakketje vind ik erg aangenaam.
Top assortimentje hoor!

Derde cake uit het filmpje van Pyroguy vind ik mooi. Zelfde effect als eerste schoten Stars over Paris. Die mogen ze wat mij betreft ook wel los verkopen, mee variëren in hoeveelheid schoten of shape.

Hoe presteerde deze cakes op de demo van de Rijswijkse vuurwerkhal ?
Deze heb ik gemist door dat ik te laat kwam.

Bedankt voor je reactie Kaboem :)
En Torr ik heb het gezien alleen live is het altijd nog beter dan een filmpje anyway bedankt.

Dat weet ik niet precies, kwam vandaag bij Edwin langs en die vertelde dat er 3 producten zijn afgekeurd waaronder deze. :)

Huh raar, terwijl het volgend jaar gewoon verkocht werd en er niks aan is veranderd. Wat was er mis mee? Zoiets sufs als één potje die uit mekaar knalde door een productiefoutje?

edit; welke 2 nog meer?

Er hoeft maar 1 iets mis te zijn met 1 van de 6 cakes en dan is het gelijk al klaar.
- Red Exclusive Box
- Wonderfull Sky

Back
Bovenaan