Six Best Possible [oude versie]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Degene die bij de demo van China red zij afgestoken kwamen 100% zeker weten gewoon uit de daadwerkelijke productie. Dus wezenlijk mag er geen verschil zitten tussen die versie in vergelijking tot iemand die hem in de straat afstak.

Degene die bij de demo van China red zij afgestoken kwamen 100% zeker weten gewoon uit de daadwerkelijke productie. Dus wezenlijk mag er geen verschil zitten tussen die versie in vergelijking tot iemand die hem in de straat afstak.

Dit kan ik bevestigen! Ik stond er namelijk een paar meter naast!

en ik stond te kijken achter het hek...
maar ik vond hem in de straat beter dan in het open veld, vooral omdat je hem toen kon vergelijken met de ander vuurwerk... ik woon namelijk in een buurt waar voornamelijk broekhoff word afgeschoten.

Wow deze is echt mooi zeg! Nooit eerder opgevallen!

Begin van het filmpje van Torr is anders dan andere filmpjes?

Laatst bewerkt:
Als het goed is heeft nog niemand deze geschoten, omdat elke winkelier afgelopen jaar was uitverkocht.

De Rijswijksevuurwerkhal heeft er nog 1 voor de demo 6 december.

Er wordt er waarschijnlijk 1 geschoten op de besloten demo van China Red.

Op 11 december komt er een container binnen waar ze inzitten en wij geven de show op 13 december....

Dus dat wordt nog spannend !!!:D

vr.gr.

Edwin

Het blijft een mooie bak, ik twijfel zo om deze te nemen ivm een budget van 250, maar hij is het twijfelen waard. Mooie boeketten niet te hoog geschoten, zeker in de straat zal hij opvallen.

Ik vind dit wel echt een bak die waar geeft voor zijn geld! Doordat deze wat rustiger schiet kan je hier lange tijd van genieten!

Misschien toch nog mijn budget aanpassen dit jaar, gelukkig zal ik deze zien op de China red demo!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan