Six Best Possible [oude versie]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Afgaande op de filmpjes worden ze per 2 geschoten? Zijn in ieder geval geen 25sh per cake. Wel een heel mooi assortiment aan effecten.

Ziet er prachtig uit!

Alleen dat het lijkt alsof dat ze op het filmpje per 2(?) geschoten zijn.

Geeft toch een ander aanzicht.
De onoplettende consument ziet dat niet en verwacht hetzelfde geweld in de straat, hetgeen dus niet het geval is.
Vind het een vorm van misleiding eigenlijk.

Zijn er ook nog dingen die zonder korting gekocht worden? Of doen we daar niet meer aan..
Als ik een geldboom in de tuin had staan wel ja. Laten we wel wezen, vuurwerk is vandaag de dag vrij duur toch? :wink: Dus als ik korting kan krijgen pak ik dat zeker mee.:D
Ontopic.

Ziet er prachtig uit!

Alleen dat het lijkt alsof dat ze op het filmpje per 2(?) geschoten zijn.

Geeft toch een ander aanzicht.
De onoplettende consument ziet dat niet en verwacht hetzelfde geweld in de straat, hetgeen dus niet het geval is.
Vind het een vorm van misleiding eigenlijk.

Eind van de maand wordt een nieuw filmje geschoten en geplaatst.

prachtige bak , ziet er goed uit.
hulde..ik ga weer naar vijfhuizen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Dit zou echt een top ram bak kunnen worden, als het filmpje einde van de week komt, weten we het zeker.
Ben benieuwt!!

Ben ik blij dat ik even hier kijk.. Ik wilde deze bestellen, niet in de gaten hebbende dat het er inderdaad 2 zijn. Best verneukeratief. Nu wacht ik toch maar af.

China Red jullie zijn niet de enige die dit doen maar ik vind het gewoon respectloos tegenover de consument.

Ik ga deze op de lijst zetten. Weet nog niet of hij er echt komt, maar als er wat over is tijdens de verkoopdagen zeker.
greetzz

Ontzettend mooie bak, met erg goed uitgevoerde effecten. Nadeel vind ik dat elke cake dezelfde opbouw van tempo heeft, dat biedt geen spektakel maar wel dat je rustig van de mooie effecten kunt genieten.

Tsja je hebt op dit moment zoveel mooie doorlontboxen waar dit er ook weer 1 van is mooie effekten tempo is redelijk had van mij ietsje sneller gemogen maar zo kun je ook weer met volle teugen van al het moois genieten wat deze bak je biedt mooie volle uitwerkingen naar mijn mening en ook een goeie burst. Prima bak....

Denk dat deze er nog wel bij komt de laatste dag. Mooie bak. Hiermee beginnen, dsarna garden of eden en golden power. Mooi werk, vuurwerk.
Greetzz

Ontzettend mooie bak, met erg goed uitgevoerde effecten. Nadeel vind ik dat elke cake dezelfde opbouw van tempo heeft, dat biedt geen spektakel maar wel dat je rustig van de mooie effecten kunt genieten.

Precies mijn reactie na deze bak, als het tempo van de cakes beter zou zijn, dus allemaal wat sneller vanaf de helft van de cake, zou ik hem een stuk beter vinden.

Deze is wel bewust zo gemaakt om de mensen langdurig vuurwerk te kunnen bieden begreep ik van Edwin.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan