Siqnature Show

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 6612
Artikelnaam: Siqnature Show
Bruto Gewicht: 19,8kg
Netto Kruitgewicht: 1741gram
Aantal Schoten: 216sh
Effectomschrijving: Hele dikke double compound met verschillende schierrichtingen, zoals fanshape, W-shape, Z-shape en I-shape. Dit geschoten in verschillende tempo's met snoeiharde salvo's en verschillende effecten. Elke box heeft ook nog een finale dus een waar pyrofestijn!
Tube diameter: 25mm
Kartoninhoud: ...
Tijdsduur: 72sec
Stijghoogte: ...
Adviesprijs:
€349,50
Voorverkoopprijs: €319,50
O.a. te koop bij: Vuurwerktotaal.nl
Klik op afbeelding voor grotere versie  Naam:	Screenshot_3.jpg Vertoningen:2 Grootte:156,5 KB ID:	1617942
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.
Wij danken Vuurwerkvisie voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zal proberen niks over de prijs te zeggen.
Maar dan heb je wel iets heeeeelllllll X-Qlusif in de straat staan hè.
Heb het al in een ander draadje gezegd, mijn hobby verschuift op deze manier wel heel snel naar shows bezoeken.

PS Gelet op het bruto gewicht, de tube diameter en aantal shots verwacht je dubbele hoeveelheid SAS. Zou het een en ander in een ander perspectief plaatsen.

ik verwacht dat dit een dubbele compound is met 2x 1700 gram kruit. Soortgelijk Heisenberg / Dutch Protocol

Man man, 11 reakties allemaal gezeur over de prijs. Waar gaat het heen op dit forum.

On topic, mooie gevarieerde box met prima tempo. Kleuren erg helder zoals we gewend zijn van VWT. Even afwachten of dat in de straat ook zo wordt. Die video lijkt me maar een deel van de box? Heb het niet nageteld maar lijken minder shots dan 216.

Snel doosje, maar ik zie wel wat ontzettend gave kleuren zoals de gewend zijn van Vuurwerktotaal. En het label is ook écht heel dik!

Rechter compound wordt hier inderdaad niet afgestoken, je kunt er dus vanuit gaan dat de tijdsduur dan ongeveer het dubbele is van het filmpje. Wel jammer dat ze maar de helft laten zien, beter even wachten want nu krijg je een verkeerd beeld en ook misverstanden, mensen kunnen het hierdoor laten staan.

Nu vraag ik mij af of ze misschien de betreffende deel niet aan het verkeerde lontje hebben aangestoken, immers lijkt mij het eind niet echt een eind, het is al helemaal geen finale en als dit wel correct is dan hebben ze het slecht gedaan, immers is er geen enkel verschil te zien qua effect en tempo, geen extra versnelling en al helemaal geen salvo's. Dus denk ik dat het filmpje het eerste deel van deze box is en dat ze het aan het verkeerde lont hebben aangestoken. Dat moet echt haast wel zo zijn gebeurd.

Meerdere vuurwerktotaal videos hebben dat wel en het kan naar mijn idee ook gewoon een fout zijn geweest dat de chinezen 1 deel pakken en denken het geheel af te steken aangezien ze niet meer bij elkaar in de doos zitten

De linker box is zeker super vet met zijn goede tempo, ben nu wel zeer nieuwsgierig naar het vervolg.

Toch wel een hele fraaie bak, lekker tempo, schitterende kleuren en goede afwisseling in shapes.

Wel jammer dat de 2 aan elkaar geplakte filmpjes niet op elkaar afgestemd zijn, qua geluid lijkt het wel of je van 25mm in deel 1 naar 50mm in deel 2 gaat. Maar gezien de spreiding lijkt de burst mij prima in orde en die zal dan wel ergens in het midden liggen.

In potentie een prachtig product. De pauzes tussen de cakes zouden wat korter mogen. Daarin tegen zouden sommige rijen voor mij dan weer net een tandje rustiger mogen. Hoop deze als productie op een demo te mogen aanschouwen.

Back
Bovenaan