Siqnature Show

Niets mis mee met dit bakkie, effecten en tempo zijn helemaal in orde. Nu alleen nog ergens kunnen vinden voor een meer realistische/schappelijke prijs.

Dikke bak uit dezelfde kruittafel van riakeo.. eveneens zijn kleinere broertjes! HFF happy family fireworks! Staat op de lijst

:thumbsdown:

300€ voor effecten waar je nog niet warm of koud bij kan worden, wat is dit toch een waardeloos stuk vuurwerk met een heel misleidende serie aan spullen.

Geen kooi, oké dat vind ik niet erg maar dan deze slappe en ongeïnteresseerd effecten eruit gooien gaat de pet ver te boven.

(Mijn overdreven mening) ik respecteer deze jongen nog niet eens voor 125€

Laatst bewerkt:
tja... slecht vind ik hem niet maar hij is VERRE van die 300 waard

enne... waar in vredesnaam staat die Xqlusif lijn nou voor? want de lijn doet me niet overtuigen... het "exclusief" is ver te zoeken, alsof het gewoon doorsnee VWT/Lesli/whatever lijn is maar dan met een erg pittig prijskaartje (wat het waarschijnlijk ook gewoon is :rolleyes:)

tja... slecht vind ik hem niet maar hij is VERRE van die 300 waard

enne... waar in vredesnaam staat die Xqlusif lijn nou voor? want de lijn doet me niet overtuigen... het "exclusief" is ver te zoeken, alsof het gewoon doorsnee VWT/Lesli/whatever lijn is maar dan met een erg pittig prijskaartje (wat het waarschijnlijk ook gewoon is :rolleyes:)

Lachen, is van Riakeo en jij zeikt het af als Lesli-spul... hahaha!!

en? zie jij iets in deze box wat ik niet zie?

Daar heb ik het niet over. Dit is een Riakeo-artikel. De hele X-Qlusif lijn komt van Riakeo. Is al meerdere keren bevestigd. Riakeo is samen met Funke, en in zekere zin bijv. Magnum in NL, het hardst opkomende merk qua populariteit. Maar jij zeikt het af als Lesli-spul in jouw reactie... hahahaha!

Ik heb geen oordeel over de kwaliteit van een artikel zo lang ik het niet live heb gezien en/of beleefd heb. Maar Riakeo kennende zal het van hoge kwaliteit zijn.

Daar heb ik het niet over. Dit is een Riakeo-artikel. De hele X-Qlusif lijn komt van Riakeo. Is al meerdere keren bevestigd. Riakeo is samen met Funke, en in zekere zin bijv. Magnum in NL, het hardst opkomende merk qua populariteit. Maar jij zeikt het af als Lesli-spul in jouw reactie... hahahaha!
Ehhh, het ís Lesli-spul... Dat zie je hier ook terug in de prijs. Ik sta niet verbaasd te kijken als spul van Riakeo binnen 2 jaarwisselingen ook verder verLeslied is.

Ehhh, het ís Lesli-spul... Dat zie je hier ook terug in de prijs. Ik sta niet verbaasd te kijken als spul van Riakeo binnen 2 jaarwisselingen ook verder verLeslied is.

Lesli is de distributeur inderdaad maar zolang ze dit bij Happy Family Fireworks (Riakeo) laten maken is er geen enkele reden om aan te nemen dat de kwaliteit achteruit zal gaan. Dit is dezelfde fabriek die alle of een deel van de Vuurwerktotaal (Volt) producten maakt en daar al jaren een constante kwaliteit laat zien. Inmiddels maken ze ook naam met het merk Riakeo, (nog) niet op de Nederlandse markt beschikbaar maar mateloos populair in Duitsland en bij de Nederlanders die in België gaan shoppen. Als je er zelf een keer producten van hebt gehad zul je begrijpen waarom.

Dat de prijzen nogal xqlusif zijn is wel iets waar Lesli invloed op heeft...

Het maakt mij echt niet uit wie de importeur/distributeur is, maar 300 euro voor zo'n box vragen is toch niet normaal meer. Zo exclusief komt hij niet over in mijn ogen, maar misschien dat een ander daar anders over denkt:)

Mijn inschatting is dat alleen Mairo gold en Iron Kin Beauty van de premium makers van HFF afkomt. Deze signature niet denk ik. Riakeo voor een belangrijk deel wel, maar ook niet alles. HFF is een heel groot bedrijf met verschillende kwaliteitsnivo's.

Het maakt mij echt niet uit wie de importeur/distributeur is, maar 300 euro voor zo'n box vragen is toch niet normaal meer. Zo exclusief komt hij niet over in mijn ogen, maar misschien dat een ander daar anders over denkt:)

We zien inmiddels wel meer dubbele compounds die richting de 300 Euro gaan en als je een ruim budget hebt is het helemaal geen verkeerde box.

Overigens klopt het kruitgewicht in de startpost niet, dit moet 2797 gram zijn en wellicht is dat ook een beetje een verklaring voor de prijs.

We zien inmiddels wel meer dubbele compounds die richting de 300 Euro gaan en als je een ruim budget hebt is het helemaal geen verkeerde box.

Overigens klopt het kruitgewicht in de startpost niet, dit moet 2797 gram zijn en wellicht is dat ook een beetje een verklaring voor de prijs.

Ha Knettermans,

Ik zou hem zelf niet nemen voor dat geld, maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke mening.
Dan kan je beter 3x een 30mm box van Magnum/rubro pakken en achter elkaar koppelen.

Op de video van "de grote pyros Sven en Koen" vind ik de burst nou ook niet echt je van het, ook al zit er 2797 gr kruit in.

Er zullen vast wel mensen zijn die deze box aan gaan schaffen en er van gaan genieten.

Ik heb geen oordeel over de kwaliteit van een artikel zo lang ik het niet live heb gezien en/of beleefd heb. Maar Riakeo kennende zal het van hoge kwaliteit zijn.

Ik ben wel benieuwd waar de wijsheid vandaan komt dat Riakeo samen is met Funke want dit is niet zo. Riakeo is een eigen lijn van de happy family fabriek en een van de oud technische mensen van Funke heeft hier even gewerkt maar dat is wat anders dan een samenwerking.

De kwaliteit ziet er idd riakeo waardig uit maar het blijft een eigen lijn van lesli en de daarbij behorende prijs stelling. Ik snap de zorgen va Richardus want bij een eigen lijn kan altijd de kwaliteit veranderen op verzoek van de eigenaar. In dit geval is dat lesli en zoals al eerder besproken hebben zij dit met diverse merken eerder gedaan. Vanuit HFF oogpunt gezien zal het hun een worst zijn wat klanten willen met een eigen label.. het is in china eenmaal zo.. u vraagt wij draaien.

Artikelen van het eigen merk Riakeo is dat natuurlijk anders daar is voor HFF eigen belang bij.

Ik vind dit artikel wel de minste van de 4 maar de kwaliteit is wel ok. Ergens denk ik dat hij wel goed verkocht gaat worden onder de normale consument.

Ik neem hem zelf eerlijk gezegd ook niet voor dat geld. In die prijsklasse zou ik dan eerder voor een product gaan dat meer indruk op mij maakt, de Triple X, Armageddon, Heisenberg of Dutch Protocol bijvoorbeeld of wat denk je van een dikke Funke bak? De optie om voor dat geld een paar dikke 30mm bakken achter elkaar te zetten is voor mij niet helemaal vergelijkbaar want dan heb je het over alleen maar I-shape.

En wat je zegt, er zullen echt wel mensen zijn die hem kopen en ook die kan ik geen ongelijk geven. Als je van een mooie afwisselende en sierlijke bak wilt gaan en je hebt het geld er voor over dan is het zeker geen verkeerde aankoop.

Back
Bovenaan