Grizmo Raizor
VWC lid
Niets mis mee met dit bakkie, effecten en tempo zijn helemaal in orde. Nu alleen nog ergens kunnen vinden voor een meer realistische/schappelijke prijs.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Deze doet me denken aan de dutch protocol.
De volledige video
tja... slecht vind ik hem niet maar hij is VERRE van die 300 waard
enne... waar in vredesnaam staat die Xqlusif lijn nou voor? want de lijn doet me niet overtuigen... het "exclusief" is ver te zoeken, alsof het gewoon doorsnee VWT/Lesli/whatever lijn is maar dan met een erg pittig prijskaartje (wat het waarschijnlijk ook gewoon is)
Lachen, is van Riakeo en jij zeikt het af als Lesli-spul... hahaha!!
en? zie jij iets in deze box wat ik niet zie?
Ehhh, het ís Lesli-spul... Dat zie je hier ook terug in de prijs. Ik sta niet verbaasd te kijken als spul van Riakeo binnen 2 jaarwisselingen ook verder verLeslied is.Daar heb ik het niet over. Dit is een Riakeo-artikel. De hele X-Qlusif lijn komt van Riakeo. Is al meerdere keren bevestigd. Riakeo is samen met Funke, en in zekere zin bijv. Magnum in NL, het hardst opkomende merk qua populariteit. Maar jij zeikt het af als Lesli-spul in jouw reactie... hahahaha!
Ehhh, het ís Lesli-spul... Dat zie je hier ook terug in de prijs. Ik sta niet verbaasd te kijken als spul van Riakeo binnen 2 jaarwisselingen ook verder verLeslied is.
Het maakt mij echt niet uit wie de importeur/distributeur is, maar 300 euro voor zo'n box vragen is toch niet normaal meer. Zo exclusief komt hij niet over in mijn ogen, maar misschien dat een ander daar anders over denkt![]()
We zien inmiddels wel meer dubbele compounds die richting de 300 Euro gaan en als je een ruim budget hebt is het helemaal geen verkeerde box.
Overigens klopt het kruitgewicht in de startpost niet, dit moet 2797 gram zijn en wellicht is dat ook een beetje een verklaring voor de prijs.
Daar heb ik het niet over. Dit is een Riakeo-artikel. De hele X-Qlusif lijn komt van Riakeo. Is al meerdere keren bevestigd. Riakeo is samen met Funke, en in zekere zin bijv. Magnum in NL, het hardst opkomende merk qua populariteit. Maar jij zeikt het af als Lesli-spul in jouw reactie... hahahaha!
Ik heb geen oordeel over de kwaliteit van een artikel zo lang ik het niet live heb gezien en/of beleefd heb. Maar Riakeo kennende zal het van hoge kwaliteit zijn.