bolle-040
VWC lid
Ik start meteen met een sfeerfilmpje.
Aanleiding voor deze stelling is het volgende:
Ik zelf heb echt een paar dagen in diepe treurnis gezeten. Wat nu te doen in een maand waar ik dag en nacht naar uitkijk? Na een aantal droevige dagen toch weer geprobeerd om het licht te zien. De Christmas station staat zelfs weer aan, waarvan ik dacht die gaat december niet meer aan.
Om de sfeer erbij mij zelf in te houden toch besloten om door te gaan met straatfilms te uploaden, uitzoeken van Cat 1 vuurwerk, hier projecten mee te bedenken, Zoeken naar mogelijkheden om toch ergens in Duitsland Cat 2 te kunnen stoken, alvast nadenken over volgend jaar, al is het een trip naar het buitenland of toch nog een keer flink stoken in het buitenland. Al met al probeer ik toch voor mezelf de sfeer erin in te houden. Dit heerlijke december gevoel mag niet zomaar opeens verdwijnen.
Maar hoe zeer het verbod ook doet, ik weiger om mijn hobby te vergeten. Echter merk ik op dat het sinds het verbod akelig stil is op het forum. De sfeer is ver te zoeken in mijn ogen. Weinig reacties in product topics, weinigen actie in het countdown gedeelte.
Daarom mijn stelling: Ondanks het verbod, ga ik het beste ervan maken, zodat december een sfeervolle maand blijft met/ of zonder vuurwerk? Ben zeer benieuwd hoe iedereen erin staat.
#nopyronoparty