YorickT
VWC lid
Hoe vervelend en pijnlijk de situatie ook is, ik bekijk het vanuit de filosofie dat het glas altijd half vol is.
Ik ben niet ziek, ik ga niet dood, heb een fantastische vrouw en 2 dochters. Er zijn altijd ergere dingen als een vuurwerkverbod.
We moeten het er het beste van maken. Vooralsnog betekend dit voor ons als gezin dit jaar een oud en nieuw in Duitsland bij familie, mocht er woensdag niet tot een verbod besloten worden aldaar.
Als het verbod ook in DE van kracht word rest me niks meer dat met Cat 1 aan de gang te gaan. Gaat dit me voldoening geven? waarschijnlijk niet maar ook hier is het glas weer half vol.
Zijn mijn dochters blij van de fonteintjes en tollen, dan ben ik ook gelukkig!!
Er is in Nederland inmiddels leuk CAT 1 voorhanden, waarvan ik al aardig wat heb liggen. Eind deze week komt er nog een lading bij van Funke welke ik in Duitsland alvast ga ophalen...en zeg nou zelf dat is kwalitatief best leuk spul. Natuurlijk staat er nog wat leuks op voorraad waarvan ik denk dat die het hemelruim gaat zien mocht ik doorkrijgen dat er in de wijk vuurwerk de lucht in gaat.
Al met al is het een bijzonder jaar waarbij onze hobby en passie onder druk is komen te staan en waarbij we aan het kortste eind hebben getrokken. Desalniettemin ga ik er het beste van maken, is het niet voor mij dan wel voor mijn vrouw en kids!!
kan me helemaal vinden in je bericht!