Silver Willow

Gewoon een goede cake! Boeketten zijn niet klein maar ook niet echt super groot. Vond de burst ook zeker oke! Het tempo had ik sneller verwacht, maar dat viel wel mee. Het was gewoon precies goed.

Vond het een leuke cake, hij was ook erg groot dus ik had deze ook als topper van de avond bewaard. Maar moet zeggen dat het niet echt mijn topper was. Vond het een leuke ervaring met deze cake en kies denk ik ervoor om hem volgend jaar te laten liggen ( vooral omdat het een erg dure cake is ) .

Het leek wel prof!
Mega tempo met grote boeketten, daar houd ik van.
Gelukkig had ik er 2 voor €55, dus was de prijs aardig laag per stuk, anders is het wel veel geld binnen paar seconden weg.
Met korting een mega pot, zonder korting net wat te duur.
Maar de kwaliteit blijft en je maakt er grote indruk mee in de straat!

Prachtig inderdaad, deze witte willows. Het hoge tempo maakt hem juist zo goed, daardoor krijg je een ontzettend wit gevulde lucht die heel de straat verlicht. Omdat hij zo snel is kun je hem naar mijn mening het beste combineren met een andere cake die er dan voor komt.

De Silver Willow heb ik zelf dit jaar ook
een keer gehad.
Deze waaier cake is werkelijk super mooi.:blink:
Waarschijnlijk dit jaar weer als finale

Laatst bewerkt:
Helaas dit jaar niet gehad, de verkoop punten waar ik kwam hadden hem helaas niet.
Maar dit jaar moet hij er zeker komen, wat een geweldige bak is dit.
Heerlijk gevulde lucht,prachtig.

Deze cake was na al mijn verwachtingen een beetje een tegenvaller. Ik had hem als topper van de avond bewaard. Wat ook mee speelde is dat ie als alleen staande cake natuurlijk wel wat tegenviel vergeleken met mijn andere projecten.

Wat ik aan deze cake tegen vond vallen, was de effect grootte. Ik had het toch wel wat groter verwacht eerlijk gezegt. Maar ik merk wel dat je het meer om het effect zelf en de schietwijze moet hebben. Het was trouwens wel erg gaaf om die gezichten te zien in de straat als je met zo'n groot blok aan komt sjouwen.

Al met al een leuke cake eigenlijk, maar ben bang dat ik hem volgend oud en nieuw er niet bij neem. Dit ivb met de best hoge prijs. Maar dit betekend niet dat de cake slecht is hoor en ik wil hem mensen ook echt niet afraden!

Het filmpje van de Silver Willow:

(Het beste in HD te bekijken)

Dit jaar met een adviesprijs 2012: €56,50

hij is en blijft een van de allermooiste uit de Royal stal.
Ook dien 1.5 euro meer heb ik er dik voor over..
Topper voor het 3e jaar op een rij!

Toch nog steeds 1 van de beste cakes die royal fireworks op de markt heeft gezet. Komt ook dit jaar weer op mijn lijst.

Blijft een topper inderdaad, vrij prijzig voor zo'n snelle bak, maar wel een hele vette gevulde lucht. Ik blijf hem tof vinden, per stuk in een straat al echt een groot feest!

Tadaa, hier is de vervangende rambak voor de verdwenen Hot Chains. Tempo en bruutheid wat ik zoek, moooooooi :)

Heb deze net op de demo in Lopik gezien en daar schoot deze ineens in fanshape ipv z-shape... En niet 1 maar 2 stuks... Is er niet echt beter op geworden, te traag nu naar mijn mening en z-shape is bij deze bak gewoon veeeel mooier... :bonk:

Back
Bovenaan