Silver Salute

QUOTE=VWBE;525209]Loots verkocht de 2011 batch voor 13,50....
De 2012 batch kost opeens 18,50...

http://forum.vuurwerkcrew.nl/showth...-Baarle-Hertog&p=525198&viewfull=1#post525198

Dat ze opzettelijk levensgevaarlijke rommel gaan verkopen puur voor geldgewin.
Ik snap dit echt niet.[/QUOTE]

Ja en dan moeten ze de oude prijs voor vragen?
Tjonge tjonge wat een klets zeg, alof Wolff dat aan loots gaat vertellen.
Die zijn er zelf ook blij mee, dat ze er van af zijn.

De prijs is een stuk hoger dan in 2011 en dan past Loots ook de prijzen aan.
Daar is toch geen woord Spaans bij.

Volgende complot theorie!

Laatst bewerkt:
Weco duitsland heeft laatst een product teruggehaald met een advertentie in de krant met serie nummer, consumenten hadden de mogelijkheid om geld terug te krijgen. Zo kan het dus ook, bij wolff blijft het stil, ik hoop echt dat ze meelezen hier en toegeven dat dit niet kan en alle restanten bij winkeliers ogenblikkelijk terughalen voordat ze in de verkoop gaan dit jaar.

Weco duitsland heeft laatst een product teruggehaald met een advertentie in de krant met serie nummer, consumenten hadden de mogelijkheid om geld terug te krijgen. Zo kan het dus ook, bij wolff blijft het stil, ik hoop echt dat ze meelezen hier en toegeven dat dit niet kan en alle restanten bij winkeliers ogenblikkelijk terughalen voordat ze in de verkoop gaan dit jaar.

Inderdaad Tresher.
Je heeft toch meer ballen, als je een verkeerde batch terughaald.
Dan maar snel op de markt zetten, zodat ze er ook weer vanaf zijn.

Moet wel zeggen dat ik afgelopen jaar 2 ss uit 2011 had.
En die gingen netjes de lucht in.
Niks aan de hand.
Maar ja, er zitten miskleunen bij.
Onderzoeken en verbeteren/aanpassen.

@ The cigarman, bovenste reactie van dit topic.

Zeer vreemde en geirriteerde reactie. Je omschrijft daarna precies wat ik zeg.

Ik bespeur ook geen enkel iets in mijn post wat op een complot theorie kan aanduiden.

Jij denkt dat loots de adviesprijzen niet kent? Je denkt dat wolff dat moet vertellen aan Loots, en dat ze niet toevallig alle info ( net zoals jij en ik doen ) van fora kunnen halen? Waarom denk je dat ze uberhaubt de populaire producten van wolff verkopen? Juist ja, al die producten zijn met veel lof besproken op fora. Het is niet erg om de prijs te verhogen, aangezien de prijs alsnog stukken lager is dan de advies prijs in Nederland. Dat ik het meld hoeft helemaal niet negatief te zijn tegenover Loots.

Ik hoop hiermee je frustratie af te nemen en je een beeld geven van hoe ik het bedoel.

Niet de hele batch 2011 zal slecht zijn,maar er zitten toch aardig wat missers tussen helaas.
Net als met de mayday de ene gaat goed de ander knalt weer uit elkaar.Je moet niet het gevoel krijgen dat je russian roulette aan het spelen bent.:p

@ The cigarman, bovenste reactie van dit topic.

Zeer vreemde en geirriteerde reactie. Je omschrijft daarna precies wat ik zeg.

Ik bespeur ook geen enkel iets in mijn post wat op een complot theorie kan aanduiden.

Jij denkt dat loots de adviesprijzen niet kent? Je denkt dat wolff dat moet vertellen aan Loots, en dat ze niet toevallig alle info ( net zoals jij en ik doen ) van fora kunnen halen? Waarom denk je dat ze uberhaubt de populaire producten van wolff verkopen? Juist ja, al die producten zijn met veel lof besproken op fora. Het is niet erg om de prijs te verhogen, aangezien de prijs alsnog stukken lager is dan de advies prijs in Nederland. Dat ik het meld hoeft helemaal niet negatief te zijn tegenover Loots.

Ik hoop hiermee je frustratie af te nemen en je een beeld geven van hoe ik het bedoel.

Frustratie, hmm niet om mijzelf druk te maken.
Ik had eigenlijk vwBe motten quoten, maar in plaats daarvan quote ik jou, quote.
Zal het wel even veranderen.

Edit: wat Loots betreft is dit probleem opgelost.
Kijk hier maar eens.
http://forum.vuurwerkcrew.nl/showth...-Baarle-Hertog&p=525261&viewfull=1#post525261

Maar er zullen zat ss uit 2011 her en der in bunkers staan van Nederlandse winkeliers.
Let wel goed op, dat je de 2012 versie meekrijgt.
Want de genen die bestellen krijgen vaak de oude voorraden mee, van het jaar/jaren er voor.

Ja en dan moeten ze de oude prijs voor vragen?
Tjonge tjonge wat een klets zeg, alof Wolff dat aan loots gaat vertellen.
Die zijn er zelf ook blij mee, dat ze er van af zijn.

De prijs is een stuk hoger dan in 2011 en dan past Loots ook de prijzen aan.
Daar is toch geen woord Spaans bij.

Volgende complot theorie!

Het gaat hem vooral over de productiefouten, niet over de prijsstijging.
Dat toont voor mij aan dat Loots perfect weet dat de 2011 batch een mindere batch is.

Nog een vraagje voor de mensen die zeggen dat ze geen probleem hadden met de Silver Salute van 2011.
Hebben jullie ook effectief het batchnummer nagekeken?
Misschien hadden jullie de oude batch van 2010 afgestoken tijdens de jaarwisseling 2011 / 2012.

Ik heb geen idee welke batch ik had vorig jaar, maar van mijn karton gingen ze eigenlijk allemaal goed. Maatje van me had van dezelfde winkel ook een karton, maar hij had wel die missers erbij zitten... We hebben ze voor dit jaar weer opnieuw besteld, ik ben nu wel erg benieuwd welke batch Valk gaat uitleveren, want 175 euro voor een doos vol productiefouten is nogal wat :shocked:

Was om eerlijk te zijn vorig jaar behoorlijk teleurgesteld. Ik had er twee gekocht, één had het bekende probleem, sommige bombettes ontplofte op de grond of gevaarlijk laag. De andere deed het prima, maar naar mijn gevoel waren de knallen echt niet bijzonder. Ligt dit aan mij? Ik denk niet dat ze er dit jaar nog eens bij komen, zeker niet als ik lees dat ze verhoogd zijn in prijs.

Laatst bewerkt:
Was om eerlijk te zijn vorig jaar behoorlijk teleurgesteld. Ik had er twee gekocht, één had het bekende probleem, sommige bombettes ontplofte op de grond of gevaarlijk laag. De andere deed het prima, maar naar mijn gevoel waren de knallen echt niet bijzonder. Ligt dit aan mij? Ik denk niet dat ze er dit jaar nog eens bij komen, zeker niet als ik lees dat ze verhoogd zijn in prijs.
Bij mij waren de knallen ook niet bijzonder hard. Ik vond het erg teleurstellend. Misschien lag het dan wel aan eenzelfde productiefout?

Back
Bovenaan