Silver Salute

Tears of Beauty is een goede vervanger op meerdere vlakken, maar niet kwa knal. De knal is zeker goed, maar de echte toppers als silver salute en thunderstruck etc blazen deze knallen weg.

Het is gewoon triest dat zo'n topper als deze met zo'n prijs 'onkoopbaar word'. Ik koop liever wat sier cake's voor dit geld of meerdere andere knalcake's.

Voor €22,50 was er best kans dat ik 'm weer 'ns gekocht had, maar €26,50 (wat hier zeker gevraagd gaat worden)? No frigging way! Kun je op veel plekken de Secret Salute al voor kopen, en voor heel wat minder een Tears Of Beauty of Thunderstruck! Inderdaad, een behoorlijk buzzkill van Wolff!

Voor €22,50 was er best kans dat ik 'm weer 'ns gekocht had, maar €26,50 (wat hier zeker gevraagd gaat worden)? No frigging way! Kun je op veel plekken de Secret Salute al voor kopen, en voor heel wat minder een Tears Of Beauty of Thunderstruck! Inderdaad, een behoorlijk buzzkill van Wolff!

Met de vele kortingsacties is 18 euro wel gemiddelde prijs.

Ah gadver, alsof er overal altijd korting gegeven wordt, bah. Hier bij de plaatselijke Wolffboer dus échnie hoor! Gewoon volle bak, en een gratis baggerbakje d´r bij!

nou heb er 12 besteld en heb afgerekend 158 eurie ;-) dus iets meer als 13 eurie per stuk !!! best een mooi prijsje dacht ik zo !!!

jou filmpje laat nog maals zien waarom ik liever voor een andere knal cake kies dit jaar!!
Gewoon eng gevaarlijk zeg!!
Sjonge Jonge ik hoop dat wolff deze dit jaar heeft aangepast in posetieve zin.
Ik laat um voor de zekerheid ff een jaartje lings liggen..!

Ik sluit me ook aan bij jullie, levensgevaarlijk, tegenwoordig genoeg andere keus, ik laat hem dit jaar ook lekker liggen.

Ze hebben er echt een potje van gemaakt bij wolff net als de mayday gewoon een clusterbom.
Als er ongelukken van komen is wolff verantwoordelijk!!

Ze durven al jaren te beweren dat nederlands vuurwerk vrij is van gevaren.

Dat dit potje goedgekeurd is, is een raadsel.

Back
Bovenaan