Silver Salute

Iemand een foto van een karton? :)

karton.JPG

Heb er vorig jaar na al deze positieve verhalen 1 geprobeerd. Moet zeggen dat ik onder de indruk was. Ik koop er dit jaar 2 of 3 :)

edit:19 euro bij Meijerink Apeldoorn

Laatst bewerkt:
Ik zit echt te twijfelen dit jaar. Ik had 2 jaar terug 4x Silver Salute als finaleblok. Dit jaar wil ik een finaleblok van 6 stuks. Maar ik vind de Secret Salute ook erg goed (4x als finaleblok).

Ik snap wat het verschil is maar twijfel aan de hardheid van de knal. Wat zouden jullie doen?

Ik zit echt te twijfelen dit jaar. Ik had 2 jaar terug 4x Silver Salute als finaleblok. Dit jaar wil ik een finaleblok van 6 stuks. Maar ik vind de Secret Salute ook erg goed (4x als finaleblok).

Ik snap wat het verschil is maar twijfel aan de hardheid van de knal. Wat zouden jullie doen?

Denk 4x secret salute heb je knal/crackling finale in 1.:wink:

zou gaan voor silver salute. echt een topper
als het een beetje op koers ligt te koop bij vuurwerkmaarssen voor 23.95 minus 25%korting voor vwc leden oh ja dit is plm 17,95 dus koopje

Dank voor de reacties. Ik heb iets kleins geschrapt en ga voor 6x thunder salute als finaleblok en 2x secret salute voor tussendoor.

vraagje knalt deze silver salute de binkie of de asian thunder singelshot eruit bij een 1 op 1 knal bedankt voor de info

Zo te horen heeft deze prachtbak niks van zijn kwaliteiten verloren.
Klinkt in ieder geval weer erg hard op het filmpje van Steef-Kaboom:).

Gisteren deze cake voor het eerst gezien, hoge verwachtingen omdat jullie er zo positief over zijn.
Mijn mening:
Geweldige cake! Dat deze cake legaal mag zijn in NL, voor mijn part mogen ze er dan nog heel wat bij maken (bijv. met groter boeket).

groter boeket? Als er nu iets niet de bedoeling is van de SS zijn het boeketten.
Titinium wolkje en meer niet. hij is precies goed zo, niks meer aan doen.

Back
Bovenaan