PYROMANIAC 1975
VWC lid
Dan weet je in ieder geval dat je nooit meer bij deze winkel binnen moet stappen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik denk dat dit een drukfout is geweest,zo niet dan zijn het gewoon oplichters.
Tja de prijzen die gegeven worden zijn advies prijzen. Daarnaast heeft hij de aanbiedingen weer super goedkoop dus die verlies van inkomsten zal toch ergens vandaan moeten komen toch ?![]()
waarom schande? de gewone consument gaat naar een demo, maakt een lijstje en levert die in. En daarbij word niet zo zeer op de prijs gelet als het maar mooier is dan de buurman. Als je daar als winkelier "handig" op in speelt door op een knalcake die door heel nederland goed verkoopt een flinke winst te maken... Als de consument nou gewoon wat verder had gekeken dan zijn neus lang was![]()
Ben ik het totaal niet mee eens.
Wij geven zoals vele weten de liefhebbers/members/freaks de kans om met behoorlijke korting te kopen.
Als ik jou dus begrijp zouden wij dit op een andere manier terug moeten halen?
Mischien bestaan er winkels die met wat minder winst/omzet ook genoegen nemen![]()
Sorry als ik het misschien heb gemist, maar wat is de advies verkoopprijs dit jaar? 2011?
Ik ga hem halen dan denk ik. In plaats van Heavy one![]()