Silver Salute

Misschien was het het jaar ervoor wel zo'n hardloper, dat hij dacht van ik verhoog de prijs gewoon. Vooral omdat het potje in 2009 beperkt geleverd werd.

Ik zou hier flink van balen en kijken of ik het product elders kan halen.

Tja de prijzen die gegeven worden zijn advies prijzen. Daarnaast heeft hij de aanbiedingen weer super goedkoop dus die verlies van inkomsten zal toch ergens vandaan moeten komen toch ? :bonk:

Ben ik het totaal niet mee eens.

Wij geven zoals vele weten de liefhebbers/members/freaks de kans om met behoorlijke korting te kopen.
Als ik jou dus begrijp zouden wij dit op een andere manier terug moeten halen?
Mischien bestaan er winkels die met wat minder winst/omzet ook genoegen nemen:p

Lijkt me dat als je de prijs zo ver boven de adviesprijs legt je gewoon een slaatje wil slaan uit de onwetendheid van de gewone consument. werkelijk schande....hoewel ik het liever zie bij een goed product ipv van een ver overpriced pakket met flut potjes waar de standaard adviesprijs al ruim te hoog is..maar dat even offtopic...

ik kan me voorstellen dat je maximale winst wil halen uit je handel.
Dus als je het in de winter zou moeten hebben van vuurwerk, dan wil je ook snel en veel verdienen.
Maar dit slaat echter nergens op.

greetzz

waarom schande? de gewone consument gaat naar een demo, maakt een lijstje en levert die in. En daarbij word niet zo zeer op de prijs gelet als het maar mooier is dan de buurman. Als je daar als winkelier "handig" op in speelt door op een knalcake die door heel nederland goed verkoopt een flinke winst te maken... Als de consument nou gewoon wat verder had gekeken dan zijn neus lang was :wink:

waarom schande? de gewone consument gaat naar een demo, maakt een lijstje en levert die in. En daarbij word niet zo zeer op de prijs gelet als het maar mooier is dan de buurman. Als je daar als winkelier "handig" op in speelt door op een knalcake die door heel nederland goed verkoopt een flinke winst te maken... Als de consument nou gewoon wat verder had gekeken dan zijn neus lang was :wink:

jij weet ook dat de gewone consument naar 1 winkel gaat en daar zijn vuurwerk uit gaat zoeken....die doet geen grondig onderzoek wat nu de adviesprijs is en of het wel een eerlijke prijs is. Ik vind dat je als consument mag verwachten dat een winkelier een eerlijke prijs vraagt.

Voor dat bedrag had je beter een No Mercy nieuwe stijl aan kunnen schaffen zeg.
Maar dat de SS een hardloper is, was hier in de wijk ook goed te merken.

Regelmatig de dreunen van de SS voorbij horen komen. Wat een herkenbaar geluid.

Ben ik het totaal niet mee eens.

Wij geven zoals vele weten de liefhebbers/members/freaks de kans om met behoorlijke korting te kopen.
Als ik jou dus begrijp zouden wij dit op een andere manier terug moeten halen?
Mischien bestaan er winkels die met wat minder winst/omzet ook genoegen nemen:p

Enige wat ik zeg dat die winkel die de ss voor 35 verkoop de aanbiedingen verkoopt zonder winstmarge want als jij voor 60ct een slof rotjes verkoopt hou je er na de aftrekposten niks meer van over. Dus die winkel zal wel die verlies daarop met de hardlopers willen goedmaken. Hoewel ze wss een marge van 2 hebben en dus zoiezo dat verlies wel weer inhalen.

En het is ook niet eens afzetten, want je kiest er toch zelf voor om het te kopen? Mij lijkt dat het gewoon verkoopt daar dus niks aan de hand toch. Blijkbaar is de klant blij met het product voor die prijs.

Dat de klant geen onderzoek doet naar betere prijzen is een slap excuus want daar staan ze zelf bij. Als ik een telefoon koop zoek ik zelf ook de goedkoopste winkel uit die deze telefoon verkoopt. Er zijn zat mensen die dat niet doen uit luiheid. Het interreseerd sommige mensen dus blijkbaar niet dat er verderop het zelfde product goedkoper word verkocht.

Je staat er zelf bij dus ik snap het probleem verder niet.

Sorry als ik het misschien heb gemist, maar wat is de advies verkoopprijs dit jaar? 2011?
Ik ga hem halen dan denk ik. In plaats van Heavy one :)

Ik had mijn twijfels over de SS vorig jaar.
Maar na een behoorlijk aantal filmpjes en aanbevelingen# heb ik mij bedacht en besloten er minimaal een aan te schaffen.
Ik rij dit jaar jammer genoeg toch niet richting België omdat in deze tijden weinig vrije tijd beschikbaar is voor mij. Ik steek liever mijn tijd in m'n werk, en natuurlijk in VWC.
Dit jaar ook nog eens een laag budget, vuurwerk tijdperk gaat sluiten voor mij.

Dat is zeker te doen voor die prijs. Al zit ik er ook over te denken om de Secret Salute te halen. Of ik haal ze gewoon allebei.

Ik blijf bij dit schatje. Die crackling van de secret salute doet toch afbreuk aan het effect naar mijn idee.
De SS heeft alles, mooie zilveren mines en een sierlijk ti boeketje en bovendien een verdomd harde burst.

Back
Bovenaan