Silver Salute

Geef mij maar deze i.p.v. een prof saluteblok. Een geweldige (onovertroffen:bonk:) knalcake met ook nog eens een goede prijs!

de dofheid van deze cake verschilt duidelijk met de tig andere cakes die ik heb geschoten. Het bursteffect wordt nog meer vergroot doordat hij in salvos van 3 schiet die vaak op hetzelfde moment tot een burst komen. Voor mij nog steeds de nummer 1 onder de knalcakes.

ik had er dit jaar 4 en ze stellen me nooit teleur:)

2xsilver salute:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

maar het lijkt wel of de finale niet afging ofzo

steek maar een buurtasortiment xxl cake af knalt zelfde

Wij hebben hier 3 buurtassortimenten te gelijk geschoten in w-shapen.
Ook hebben wij een karton Silver Salute tegelijk geschoten.

En ik blijf erbij, de Silver Salute knalt er sterk bovenuit.

Ook hier de silver salutes afgeschoten, gingen aardig hard :)

1 x Silver Salute
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

2 x Silver Salute
+ YouTube Video

8 x Silver Salute
+ YouTube Video

mijn broertje had er dit jaar 1 van. maar volgend jaar gaan we er zeker meer kopen. wat een heerlijke cake is dit toch!!

Volgens mij hebben alle Vuurwerkcrew fanaten dit jaar silver salutes in z,n assortiment gehad:rolleyes:

Dit geeft alweer maar aan dat de SS wederom beste knalcake dit jaar is!

Volgend jaar maar eens zien of we toevallig bij elkaar in de buurt zijn :)
Altijd lachen om met mede-freaks van de fora te stoken de 31e!

Lijkt me gezellig Leo,stond dit jaar overdag alleen te stoken(s'avonds met gelegenheidsfreak me zwager) ook niet zo erg want ik geniet er toch wel van maar met mede freaks stoken is gewoon veel gezelliger.

had deze voor het eerst dit jaar
gelijk 2 gehaald super pot.
volgend jaar zeker 5 of mischien wel 10
de kleine broer ( salute ) was ook geweldig

Mijn filmpjes:

Solo:
+ YouTube Video

Duo:
+ YouTube Video

Het projectje waar ik 6 Silver Salutes heb doorgelont op rode Wasag heb ik helaas niet op film staan.
Volgend jaar steppen met Silver Salute knalmines!

Back
Bovenaan