Silver Salute

had er dit jaar "maar" 2....volgend jaar zeker meer! blijft de hardste knalcake van nederland!

had er dit jaar 2. erg gave dingen zijn dit. had er eentje om 10uur 's morgens en dat klapte flink dit was een heerlijk begin van de dag der dagen. en volgend jaar worden het er ook zeker meer:):p!

Voor het eerst dit jaar, wat een geweld! Klinkt echt super hard. Dit is gewoon de ultieme knalcake. Volgende keer komt deze meerdere malen terug op de lijst.

Dit jaar voor het eerst in mijn collectie gehad en dit is zeker ver uit de beste knalcake van Nederland (maar ook van Belgie).
Hoe meer hoe beter :D

Ga je voor de knal en het TI boekketje, dan zou ik zeker voor de SS gaan, de batch die ik had, had dit jaar geen sterren in het boeket, dus een mooi en puur TI boeket.
Ik heb hier hetzelfde als vele andere freaks, ik had te weinig van deze schatjes!

Deze gaat echt gestoord hard. Heb deze her en der voorbij zien/horen komen en ik moet zeggen dat het eigenlijk zo gestoord hard is, dat het eng wordt.

Zal wel aan mij liggen denk ik.

Had er helaas maar 2.

Alle 2 tegelijk natuurlijk.

Een hoop omstanders konden maar moeilijk geloven dat dit legaal was.
Kon er alleen maar om lachen.

Volgend jaar toch een aantal meer.
Misschien wel een karton als afsluiter van de avond..

Had er dit jaar 2, maar had echt niet verwacht dat zo hard zouden gaan!

Heel veel mensen in de straat gingen em na afloop bekijken of die echt wel legaal was, ik was zelf echt verrast van de enorme knallen die er vanaf kwamen!

Volgend jaar echt meer inslaan!

Ik en de rest van de straat stonden verstelt hoe hard dit ding ging, kwam om 12 uur boven alles uit! Nummer 1 knalcake van Nederland voor mij.

Ja gewoon weer geweldig! 2e jaar op rij en heb er weer vol van genoten. Stond er weer van versteld hoe hard ze eigenlijk zijn voor nederlandse begrippen. Ze hebben gewoon een buitenlands tintje!

Volgend jaar nog meer!

''En dat was het ook eigenlijk''

Wat verwacht je er nog meer van dan, kijk die naam dan:frusty:
Ik ben misschien wat denigrerend maar...

het zijn leuke knallen en niets meer niets minder! Je moet deze cake dus alleen kopen om het geluid en niks anders! En ook het geluid is niet zo veel harder dan een goede burst cake.

Vind het positieve altijd een beetje ovedreven omtrent deze cake, het zijn maar knallen en de meeste knal liefhebbers zullen hopelijk toch wel hardere knallers in hun collectie hebben dan de silver salute.

Leuke knallen en thats it, niets meer niets minder!

het zijn leuke knallen en niets meer niets minder! Je moet deze cake dus alleen kopen om het geluid en niks anders! En ook het geluid is niet zo veel harder dan een goede burst cake.

Vind het positieve altijd een beetje ovedreven omtrent deze cake, het zijn maar knallen en de meeste knal liefhebbers zullen hopelijk toch wel hardere knallers in hun collectie hebben dan de silver salute.

Leuke knallen en thats it, niets meer niets minder!

Het is ook niet voor niets een salute cake.
Dus meer kun je er ook niet van verwachten, het gaat puur om de knal.

Het positieve zal wel niet voor niets zijn denk ik, volgens de meesten is dit de beste knalcake die er is, dus dan mag je ook positief zijn niet?

Hebben jullie allemaal aandelen bij wolff?

Silver Salute is leuk ja... PUNT Maar IK<-- ik herhaal IK vind hem niet zo bijzonder als je puur naar de knal kijkt!

Ik hoef niet perse mijn mening te verkondigen hier, en discusieren over smaak is ook een gebed zonder einde!

Als je de silver salute niet kent en je eigenlijk geen fan bent, zoals mij, van kanl vuurwerk is dit zeker geen aanrader.

De knal is een knal, het is geen knal die een aardbeving veroorzaakt! Dus niks echt bijzonders,,

Dit is MIJN mening, en ik denk dat het goed is om verschillende meningen bij elkaar te plakken!

Back
Bovenaan