Silver Salute

Wat me wel opviel Dat er heel veel op me hoofd kwam met demo steenbergen.
weet niet ofdat met alles is maar viel me bij de SS heel er op. bij de andere viel wel mee.

Gr Wouter

Wilde er eerst 6 bestellen, maar was zo onder de indruk van het karton Silver Salutes tijdens de demo in Steenbergen, dat ik er maar 12 stuks van gemaakt heb.:handsup:

Prachtig om te zien hoeveel iedereen er hier van koopt.
Een paar jaar geleden stak je er mischien 2 tegelijk af maar hier gaan er hele kartonnen van tegelijk.
Het is dan ook een prachtige cake, voor mij de beste knalcake.

laatst nog een keer gezien op een demo van mantel. was echt weer geweldig waren meerdere knalcakes geweest maar deze komt er met vlag en wimpel weer bovenuit echt geweldig. laatst op de demo klonk hij vooral hart omdat het Gelredome alles terugkaatste.

hier nog het filmpje die ik toen gemaakt had, per 2:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Ik heb een karton besteld ondertussen. Met 12 stuks kom ik de dag wel door. Het is de bedoeling om mijn vuurwerkshow af te sluiten met 6 stuks.

Hier staat er ook 1 karton op het menu! De bedoeling is om ze alle 12 in m'n show te verwerken, maar denk dat er gedurende de dag 'perongeluk' wel eens eentje afgaat.. :wink:

Heb er ondertussen ook 4 besteld, erg lekkere blokjes, hopelijk vind ik ergens nog wat geld om er meer bij te halen. :)

Pff, 20 euro bij meijerink Apeldoorn, als ik deze reacties zo lees moet ik toch nog maar even ergens 20 euro vandaan zien te toveren voor deze cake...

Prachtige cake met geweldige salute-knallen!
Voor 18 Euro een koopje!
Heb helaas al besteld, en ben dit potje gewoon totaal vergeten.
Dat wordt dus bijbestellen volhende week woensdag!!

Pff, 20 euro bij meijerink Apeldoorn, als ik deze reacties zo lees moet ik toch nog maar even ergens 20 euro vandaan zien te toveren voor deze cake...

als je daar vandaag tusse 7 en 9 was dan had je 15 euro moete betalen. heb er effe 3 ingekocht:D

Back
Bovenaan