Silver Salute

Dan zijn er vast nog wel een paar cakes over van afgelopen jaarwisseling, hopen dat wij die dan net op de kop weten te tikken.
Maar laten we er van uit gaan dat de kwaliteit niet achteruit gaat :)

Ik hoop dat de kwaliteit er zelfs beter op wordt, of dat er een nog hardere knalcake op de Nederlandse markt komt.

Haha, dat zou ook niet verkeerd zijn nee, maar zoals hij nu is vind ik hem ook goed. Vraag me af of veel harder nog mogelijk is..

Haha, dat zou ook niet verkeerd zijn nee, maar zoals hij nu is vind ik hem ook goed. Vraag me af of veel harder nog mogelijk is..

Dat vroeg ik me vorig jaar ook al af van de Binkie en zie er is een knalartikel (in de lucht dan) die beduidend harder gaat dan de Binkie.

silver salute was een geweldige pot..
harder dan dit in nl gaat nooit gebeuren
hooguit een binkie cake
maar dan moeten ze wel de best doen bij marijn
(en ik hoop dat ze dat ook gaan doen)

Had er gister nog 3 gehoord als finale van een showtje (in Warmond). De knallen waren wel redelijk voor op een open veld, maar wat zijn al die lelijke witte strepen in de Ti boeketjes? Dat verpest het echt.

Had er gister nog 3 gehoord als finale van een showtje (in Warmond). De knallen waren wel redelijk voor op een open veld, maar wat zijn al die lelijke witte strepen in de Ti boeketjes? Dat verpest het echt.

In sommige zit een productie fout. De knal is er niet minder om, maar het effect wel.

Aan het begin van het einde van deze show zitten ook de Silver Salute met de strepen in de Ti- Salute. Niet mooi inderdaad, maar alsnog knalt het goed door.

mwo ik stoor me niet zo aan die strepen .
zolang de knal er niet onder lijdt hoeven wij ons ook niet druk te maken

Nou je koopt zo'n blok natuurlijk voor de knal, maar ook met de gedachte dat zo'n geweldig ti boeketje in de lucht ontploft.

De strepen waren er ook in de show van Leerdam, maar om eerlijk te zijn stoort het mij niet.
Dat waren er ook 28 trouwens, en kwam op film al over als een mayhem.

Ik zie al die goede reactie's enzo, maar ik heb eigenlijk geen ervaring met knal cake's die per salvo's schieten.

Is het echt geweld wat je krijgt? En stoort die paar sec. niet dat er steeds tussen de salvo's zitten?

Ik wil namelijk een ochtend show houden en dan wil ik lekker geweld in de lucht.

Ik zie al die goede reactie's enzo, maar ik heb eigenlijk geen ervaring met knal cake's die per salvo's schieten.

Is het echt geweld wat je krijgt? En stoort die paar sec. niet dat er steeds tussen de salvo's zitten?

Ik wil namelijk een ochtend show houden en dan wil ik lekker geweld in de lucht.

Die korte pauzetjes tussendoor zijn helemaal niet storend. Hierdoor duurt hij wat langer maar vanwege de salvo's houd je toch flink geweld in de lucht :) Must-havo voor IEDEREEN, zonder twijfel.

ik hoop dat er dit jaar meer van deze cakes zijn gemaakt .
want vorig jaar waren ze al heeeel snel uit verkocht .
of je moest echt mazzel hebben om nog 3 te kunnen scoren

Heb je ooit een pot 5 euro duurder of goedkoper zien worden? Ik niet.. Misschien een eurotje meer, nog geen eens..

Maargoed ik zal het niet meer doen..:wink:

Ik stel mijn vraag omdat meestal producten die goed blijken te verkopen het jaar erop een paar euro duurder zijn, dit hebben we bijvoorbeeld ook gezien met de stars over paris. Bij de introductie was hij 16,50 en is nu 21,50.

Haha..
Laten we gewoon even de officiële berichte afwachten. Zal niet lang op zich duren gok ik. En zoals Brian the Freak aangeeft, de mensen die bij de demo zijn geweest, hebben wellicht meer info voor ons.

Back
Bovenaan