Silver Salute

Mwah, ik had ze harder verwacht, een groter verschil met andere knalcakes. Maar hij knalt zeker wel als hardste met leuke, maar tikje magere, mines en ti-boeketjes. Zeker perfect als finale :)

ik vond ze prachtig mooi knalblok maar voor me gevoel waren ze op demo's harder maar alsnog echt mooi als de prijs zo blijft heb ik ze zeker volgend jaar weer!

heb er 7 doorheengejaagd gisteren en keer op keer genoten.
veruit het beste knalblok van nederland
volgend jaar maar eens een karton overwegen

Heel goed knal blok, maar alles is relatief...
Hij was duidelijk harder dan de Thunderking van Zena, maar viel in het niet bij de la...e pijl.

Volgorde van afsteken is dus altijd van belang.

Dit vond ik de beste cake die ik had. De klappen waren erg hard, om 12 uur hoorde ik ze duidelijk boven het andere vuurwerk uitkomen. De titanium boeketjes waren ook echt goed en de mine paste er goed bij. Ik had er dit jaar 5, maar dat wordt volgend jaar waarschijnlijk een karton, of er moet een belachelijke prijssteiging komen.

Heb er 3 tegelijk gezien gisteren tijdens ons 10 uur project, als heel eerlijk moet zijn vindt ik de Big MC Thunder iets harder gaan!

vindt Silver Salute ook hard gaan maar vondt hem iets tegenvallen qua dreunen maar het heeft wel mooie duidelijk ti-salutes was heerlijk te zien!

Je hoort nog maar 20% met beide oren? Deze cake was echt wel HARD!

Ik vond het eerlijk waar niet extreem veel harder knallen dan de meeste sierpotten.
Het was verder wel een mooi potje, mooie mines, en die titaniumvonken waren ook leuk, maar ik laat hem voortaan toch maar staan.

Iedereen ervaart een knal anders, en ik ervaar hem als niet erg hard. Zeker niet om 12 uur.

Wat een geweldig ding is dit zeg! Mijn verwachtingen waren hoog, maar zo hoog.. Nee.
Heerlijke klappen en prachtige ti-boeketten. Volgend jaar ga ik er zeker weten meer van kopen.

Ik stak deze als eerste iets na 12en af. De knallen zijn duidelijk harder dan die van de siercakes. Ik stak er 1 tegelijk af en dat is toch erg mager, ik denk dat een minimum van 3 toch wel nodig is om echt een spektaculaire effect te hebben.

Ik stak deze als eerste iets na 12en af. De knallen zijn duidelijk harder dan die van de siercakes. Ik stak er 1 tegelijk af en dat is toch erg mager, ik denk dat een minimum van 3 toch wel nodig is om echt een spektaculaire effect te hebben.

Ik stak er eentje tegelijk af. Nou, ik kan je vertellen dat ik hem toen ook spectaculair vond, en het publiek ook! Meerdere tegelijk zal ongetwijfeld een nog veel groter spectacel zijn, maar je budget met dit maar net toelaten he.

Kan mij hier bij aansluiten wat een lekkere knalpot had ze voor 17,50 kunnen krijgen en vond ze erg lekker knallen.
Ik wist alleen niet dat er nog wat sterren vanaf kwamen bij het ti-boeketje. Maar dit deed niets af aan dit potje.:thumbup:

Heel goed knal blok, maar alles is relatief...
Hij was duidelijk harder dan de Thunderking van Zena, maar viel in het niet bij de la...e pijl.

Volgorde van afsteken is dus altijd van belang.
Wat is dit nou weer voor vergelijking man, appels met peren:frusty:
Voor een legaal knalblok is het gewoon een absolute topper.

heb gistermiddag de laatste vier in Groningen weten te scoren. Ook alle vier tegelijk de lucht in gejaagd. Vond ze geweldig!! Wat een geweld zeg. Heerlijk.
Dit was mijn sluitstuk voor dit jaar. Om 02:00 uur het zuiden van Groningen nog even
wakker gemaakt. Volgend jaar wellicht meer.

Grunn

Deze cake gister om stipt 24:00 afgestoken met 2x 3'' jorge salute als finale en wat een geweld zeg:P Volgend jaar komen er zeker meerdere in mijn collectie:d
PS:Ik heb het gefilmd en zou het zo snel mogelijk posten.

Hierbij mijn filmpje van 6x de Silver Salute.Wat een geweld zo'n finale:D
Alleen jammer dat mijn halfzatte buurman de mines mooier vond om te filmen dan de salutes :bonk:

ik en michael / pyromaniac , hadden 3 van deze schatjes gekocht en tegelijk afgestoken met 2 whistling cake's van pro-line .
precies om 10 uur s'ochtends , wat 'n geweld zeg , helemaal top .
volgend jaar weer , maar dan minstens 5 silver salute's :D .

Back
Bovenaan