Silver Explosion

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: 9105
Artikelnaam: Silver Explosion
Aantal Schoten: 37 Schots
Netto Kruitgewicht: ... gram
Effectomschrijving: Volgt
Richtprijs: € 59,95
Foto: Volgt

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken Katan Vuurwerk BV voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
voor een paar licht kogels die uit elkaar knallen ga ik geen 60 euro voor betalen daar heb je wel iets mooier voor vind ik.

Ik vind het effect wel iets hebben. Alleen echt niet voor een prijs van 60 euro. Dit is al het 2e product van Katan waar ik de prijs erg hoog vind, ook bij Ultimate 1 is een prijs van 90 euro veel te hoog. Maar dit is mijn mening. ;)

Zucht cowboys...... Dit is het laatste dat ik er over ga zeggen, het is een ADVIESprijs... Welke gebasseerd is op de grootte/inhoud/type cake. Daar kan een winkel 5 tientjes boven gaan zitten maar ook 3 of 4 tientjes eronder. Wacht nou gewoon even rustig af, ik weet dat het moeilijk is voor jullie liefhebbers, maar dat word wel beloond... Beoordeel de cakes gewoon op de inhoud nu, zodra jullie de verkoopprijzen van 2009 zullen weten zal menig liefhebber zich nog wel eens een keer over het bolletje krappen. :D!

Zucht cowboys...... Dit is het laatste dat ik er over ga zeggen, het is een ADVIESprijs... Welke gebasseerd is op de grootte/inhoud/type cake. Daar kan een winkel 5 tientjes boven gaan zitten maar ook 3 of 4 tientjes eronder. Wacht nou gewoon even rustig af, ik weet dat het moeilijk is voor jullie liefhebbers, maar dat word wel beloond... Beoordeel de cakes gewoon op de inhoud nu, zodra jullie de verkoopprijzen van 2009 zullen weten zal menig liefhebber zich nog wel eens een keer over het bolletje krappen. :D!

klopt die richtprijs prijs in de begin post dan niet ?

Vandaag mogen zien bij de demo in Groenlo. Voor de liefhebber een erg mooi cake.
Mooie creme wit dahlia effect, echte felle dikke lichtkogels! Ook een harde burst en een lekker tempo!

live gezien
1 van mijn favorieten
weet niet wat hij dit jaar gaat kosten maar als dat hetzelfde is als afgelopen jaar zeker een aanrader

Ik moet zeggen dat de vernieuwing deze cake goed gedaan heeft.
Ik vind de effecten erg netjes uitgewerkt

Ik vind dit 1 van de beste cakes van Katan maar ja Dahlia is ook mijn favoriete effect en zo goed als deze heb ik hem nog niet eerder gezien complimenten Katan.

Back
Bovenaan