Silver Box [Ass.]

Calim3ro

VWC lid
Artikelnaam: Silver Box
Netto Kruitgewicht: 768 gram
Aantal Schoten: 6x16 shots
Effectomschrijving: Stars, Crackling, Strobe, Chrysanthemum, Brocade Crown, Time Rain, Whistling, Golden Willow, Coconut, Glitter
Stijghoogte: 20 meter
Kartoninhoud: 4/1
Afmetingen: 61 x 11cm
Richtprijs: €39,95

231042891.png

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik had exact hetzelfde idee over deze boxen MGMT. De Heavy 3 en 5 waren idd toppers, ik had ze elk jaar. Ik heb daardoor ook beide boxen besteld, dus we gaan het meemaken.

Is er echt nog helemaal nergens een product video van beschikbaar, en of heeft iemand 't zelfde soort beeldmateriaal wat erop lijkt? Deze wel besteld, met de twijfel dat dit misschien kan tegenvallen , maar voor zo'n prijs kon ik het niet laten liggen!

Hmm, is het dus een samenstelling van de losse cakes? Kans is natuurlijk vrij groot maar zeker weten doe ik het niet.

Het is in iedergeval in mijn ogen een van de meest stijlvolle verpakkingen. Hulde

Net twee afgebrand. Mooie potjes hoor!! Gevarieerd met een kleine finale. Zijn wel hele kleine blokjes maar presteren goed. Ik zou haast zeggen nog beter dan de heavy potjes van wolff. Wel goed vast zetten per stuk. Bij mij viel er al een om. Of je lont ze allemaal door per box, ze zijn namelijk heel makkelijk door te lonten.:D

Klinkt goed Henduk! Ik ben benieuwd. Heb ze nu ook in huis staan. Verpakking en cakes zien er in ieder geval goed uit. Wel 2x cake A.. Hehe

IMG_3926[1].jpg

Net twee afgebrand. Mooie potjes hoor!! Gevarieerd met een kleine finale. Zijn wel hele kleine blokjes maar presteren goed. Ik zou haast zeggen nog beter dan de heavy potjes van wolff. Wel goed vast zetten per stuk. Bij mij viel er al een om. Of je lont ze allemaal door per box, ze zijn namelijk heel makkelijk door te lonten.:D

Inderdaad mooie potjes! Ik ga ze allen in de vooravond afsteken maar mocht je budget beperkt zijn zou ik het ook om 0:00 aandurven.

Zeker mooie potjes idd.
Mooie grote boeketten en dus zeker het geld waard!
Alleen een beetje jammer dat alle potjes vrijwel hetzelfde zijn maar dat weerhoudt mij er zeker niet van om ze komend jaar weer aan te schaffen :)

Hier ook een tevreden koper! Wat Ghanscore hier boven al aangeeft. Het is jammer dat ze allemaal hetzelfde zijn. Ook veel overeenkomsten met z'n grotere broertje de Platinum Box. Maar kwalitatief gewoon erg goede cakes voor het geld!

Zijn deze dan ook alle 6 hetzelfde?
En ook hetzelfde als de silver? Maar dan met 3 extra shots per potje?
Dan houd ik het namelijk gewoon lekker bij de Silver :)

Weet het niet 100% zeker maar ga er maar wel vanuit. Tubes zijn even groot.
In de lucht oogt het inderdaad allemaal hetzelfde.

silver_box.jpg

silver_box_2.jpg

Back
Bovenaan