Silver Blink with Silver Blinking Tail

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: 2615
Artikelnaam: Silver Blink with Silver Blinking Tail
Bruto Gewicht: … gram
Netto kruitgewicht: 307,5 gram
Aantal schoten: 25
Effectomschrijving: Zilveren blinking staarten tot zilver blink
Afmeting: 15 x 15,5 x 15 cm
Max. tube diameter: 25
Tijdsduur: 20 sec
Kartoneenheid: 6/1
Adviesprijs: € 36,00
O.a. te koop bij: Vuurwerkexpert.nl

2615-silver-blink-with-silver-blinking-tail_copy.jpg

Wij danken Broekhoff Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Echt een super cake. Zonde van de prijs! voor die prijs kan je genoeg alternatieven halen.

Toch raar dat jullie dit zeggen. Deze is een stuk goedkoper dan de spinning to white blink van cafferata (waar iedereen lyrisch van is) die "maar" 20shots heeft en €40,- kost.
Dan is dit een voordeliger alternatief.

En zo zijn er wel meer winkels die deze goedkoper aanbieden. Moet zeggen dat ik positief verrast ben door deze lijn.

Toch raar dat jullie dit zeggen. Deze is een stuk goedkoper dan de spinning to white blink van cafferata (waar iedereen lyrisch van is) die "maar" 20shots heeft en €40,- kost.

Bijvoorbeeld de Massive is een stukje goedkoper. Voor een prijs van +/- 25 zou ik deze nog wel meenemen. Vind de hele lijn eigenlijk wel vet.

Daar zitten dikke spinners in, is geen goede vergelijking.

Zo heerlijke blinker cakes zeg! :D

Adviesprijs aan de hoge kant, maar daar krijg je wel kwaliteit voor

Volledig met je eens! Het filmpje hierboven toont zeker aan dat dit cakes van hoge kwaliteit zijn. Vorig jaar zag ik de 25 Schots cakes uit deze lijn staan voor € 26,95. Dit vind ik een acceptabel bedrag.

Back
Bovenaan