Red Maroon [Uitloop 2019]

Ook niet geleverd gekregen in Nijmegen. Hiervoor de Rumble in the jungle uit kunnen zoeken

Bij mijn dealer ook nog niet binnen. Ik haal ook pas de 30e mijn bestelling daar op. Genoeg ervaring gehad met nieuw spul wat altijd heel laat binnenkomt. :)

Nou ik ben nog even terug geweest. En kreeg nu een verhaal dat ze hem niet mochten uitgeven omdat hij te hard zou zijn en daarom afgekeurd is. Als mooijvuurwerk hem uit zou geven zouden ze een flinke boete krijgen! Vind het een raar verhaal. Maar hij zei dat de extreme lightning echt een betere vervanger is. Ik hoop dan maar dat ie in mijn straat echt heel mooi is, mooier dan de filmpjes op internet iig! We wachten af tot zondagavond ��

Nou ik ben nog even terug geweest. En kreeg nu een verhaal dat ze hem niet mochten uitgeven omdat hij te hard zou zijn en daarom afgekeurd is. Als mooijvuurwerk hem uit zou geven zouden ze een flinke boete krijgen! Vind het een raar verhaal. Maar hij zei dat de extreme lightning echt een betere vervanger is. Ik hoop dan maar dat ie in mijn straat echt heel mooi is, mooier dan de filmpjes op internet iig! We wachten af tot zondagavond ��

Dit is een onzinverhaal, ik heb meerdere keren contact gehad met de dealer en Vuurwerkmania.

Heb ehm daar ook besteld! Liever mn geld terug, dan haal ik ehm wel ergens anders!
En dat die verkoper dan nog zegt dat de extreme lightning een fucking goede vervanger is! Ze hebben er weinig verstand van daar! Zie ook topic van color explosions. Want helaas had ik er nog een die vervangen werd.

Ik zou die box terug brengen en een gelijkwaardige vervanger vragen of geld terug en dan lekker ergens anders aanschaffen. Desnoods bel je met Vuurwerkmania of ze iets kunnen betekenen. Die smoesjes die zijn zo zwak dat het gewoon lachwekkend is

Op een of andere manier heb ik het idee dat dit toppertje is maarja nog weinig budget over dus moet het wel zeker weten, iemand die hem even kan testen :p

Wilde ook net vragen of iemand even zo vriendelijk kan zijn om hem af te steken.. :D
Zal wel niet heel lang meer gaan duren voordat iemand zijn beheersing verliest:)

Back
Bovenaan