Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Kwintos, heb je hem bij Riezebos gehaald???![]()
Nou ik ben nog even terug geweest. En kreeg nu een verhaal dat ze hem niet mochten uitgeven omdat hij te hard zou zijn en daarom afgekeurd is. Als mooijvuurwerk hem uit zou geven zouden ze een flinke boete krijgen! Vind het een raar verhaal. Maar hij zei dat de extreme lightning echt een betere vervanger is. Ik hoop dan maar dat ie in mijn straat echt heel mooi is, mooier dan de filmpjes op internet iig! We wachten af tot zondagavond ��
En dat die verkoper dan nog zegt dat de extreme lightning een fucking goede vervanger is! Ze hebben er weinig verstand van daar! Zie ook topic van color explosions. Want helaas had ik er nog een die vervangen werd.Heb ehm daar ook besteld! Liever mn geld terug, dan haal ik ehm wel ergens anders!
Heb hem in de pocket, breda vuurwerk. Klein doosje maar pittig soortelijk gewicht voor zijn grote.
Nou ik ben nog even terug geweest. En kreeg nu een verhaal dat ze hem niet mochten uitgeven omdat hij te hard zou zijn en daarom afgekeurd is. Als mooijvuurwerk hem uit zou geven zouden ze een flinke boete krijgen! Vind het een raar verhaal. Maar hij zei dat de extreme lightning echt een betere vervanger is. Ik hoop dan maar dat ie in mijn straat echt heel mooi is, mooier dan de filmpjes op internet iig! We wachten af tot zondagavond ��
Op een of andere manier heb ik het idee dat dit toppertje is maarja nog weinig budget over dus moet het wel zeker weten, iemand die hem even kan testen![]()
Weet er ergens 3 in een keuken te staanEens kijken of ik er een mag lenen hahaha