Silver Barracuda [Uitloop]

jawe

VWC lid
Artikelnummer: 128
Artikelnaam: Silver Barracuda
Bruto Gewicht: info volgt
Netto Kruitgewicht: 383,20 gr
Aantal schoten: 40
Effectomschrijving: Deze 40 schots cake kenmerkt zich door de langdurigheid van de zilverblauwe effecten. Professionele glitters, zeer lange time rain willows en volle bouquetten. Voor de fijnproevers!
Tijdsduur: 34,0 sec
Stijghoogte: 15m
Richtprijs: €.49,95 volgt
O.a. te koop bij:www.vuurwerkplanet.nl

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Bijlagen

• 128 Silver barracuda.jpg
    128 Silver barracuda.jpg
    217 KB · Weergaven: 0
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik vond dit ook echt een prachtige cake zeg!
samen met de yellow leopard mijn twee toppers in deze kleurenlijn.

Al deze 4 kleurblokken best inventief, maar volgens mij zit er nooit geen 500gram in en vind ik het, met alle pauzes en magere mines/tails veel te duur voor wat je krijgt. Lijkt allemaal meer op licht gepimpte 2x zo dure Stars Over Paris.

Ik zit de gouden en rode aldoor weer met goede moed te bekijken omdat sommige aspecten (wisseling effecten en shape) leuk zijn, maar als de cakes in notime weer over zijn blijf ik weer met een leeg, teleurgesteld gevoel achter. €50? Nimmernooitnie.

Vind het en mooie cake!
Maar de naam?
Het is blauw met goud..
Het enige zilver is de vonken regen bij het geknetter!

Ik zie geen zilveren vonken hoor... Als we zo gaan praten mogen we alle namen van 'goud' effecten ook wel afschaffen. :p

Even deze en eigenlijk alle 4 lesli "Animal Cakes" onder de aandacht brengen.

Ik heb ze dit jaar besteld: alle 4 Animal Cakes samen voor 100 euro! lijkt me een topprijs voor 4 wonderschone cakes

Het lijkt wel of iemand op een stuk hout mept, als die schoten uit dat blok komen bij dat filmpje van vuurwerkbieb.

Een dealer hier had in de losse verkoop deze serie cakes staan voor € 29,95 p/stuk en heb deze nog meegenomen. Hij was net zo mooi als op de demofilmpjes! Prachtig blokje om aan het begin van je show te schieten, een echte aandachtstrekker! Mooie tails, fijne W-shape crackling en prachtige crackling willows with blue, een leuk showtje op zich! Voor € 29,95 een aanrader!

silverbarracuda1.jpg

silverbarracuda2.jpg

Gekocht met het oog op een openingsprojectje, maar dat viel helaas letterlijk in het water. Toen maar los geschoten.

Back
Bovenaan