Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb deze niet via de Vuurwerktotaal-website maar tijdens een kortingsactie via een dealerwebsite besteld.
Kan ik nu nog aanspraak maken op de stickercode? En zo ja, hoe doe ik dat?
Denk dat het het handigst is als je dat even met de winkel waar je hem gekocht hebt opneemt.
Deze is enkel in de voorverkoop te bestellen, vervolgens krijg je een unieke code waarmee je een sticker kunt laten printen die je vervolgens op het label plakt. Zo kan je je eigen box benoemen, leuk voor particulieren, maar marketingtechnisch ook super slim voor bijvoorbeeld een geschenk aan je personeel met je logo op de box en als winkelier kan je hem ook gaan verkopen als je eigen winkel-box.
Cakebox is dus niet aan te passen, enkel het label.![]()
Mooie cakebox.
Ik denk niet dat er veel werkgevers staan te popelen om hun werknemers cakeboxen van 100 euro per stuk weg te geven.
Voor dealers als eigen winkel-box betekent dit meer werk. Ze moeten elke cakebox uit omdoos, kooi en doos halen, labels erop plakken en weer terugstoppen. Ik denk persoonlijk dat maar weinig dealers hiertoe bereid zullen zijn.
Kan iemand bevestigen of het idd 25mm is zoals in de openingspost staat?
Iemand deze live op een show gezien?
Hoe kwam die uit de verf?
Goede grote effecten? Harde burst?
het tempo is sowieso goed![]()
Live vond ik deze echt TOP.
harde burst, grote boeketten en echt een lekkere tempo
Deze en Partraiser waren bij demo wel 1 van mn toppers![]()
Live vond ik deze echt TOP.
harde burst, grote boeketten en echt een lekkere tempo
Deze en Partraiser waren bij demo wel 1 van mn toppers![]()