Signature Cakebox [Uitloop]

Samen met de Red White Rebel waren dit de mooiste producten op de demo van Harings! grootste effecten en hardste burst! De effecten zijn ook erg mooi in het echt, helaas is mijn budget op anders had ik deze erbij gewild

Ik heb heel lang zitten twijfelen, hoop geld en schiet snel best snel.

Ik heb hem toch maar besteld bij mijn dealer vorige week, kon het niet laten.
Kijk er erg naar uit.

Nu alleen nog even uitvogelen hoe het werkt met de bedrukking.. heb van mijn dealer in ieder geval nog niks gehoord.

Laatst bewerkt:
Gebaseerd op alle video’s van de Harings demo (dank daarvoor) is dit ook mijn favoriet! Helaas geen budget meer over dus op de lijst voor volgend jaar en hopelijk veel mooie straatfilmpjes!

Wel leuk dat het even gezegd word, weet niet of iemand mij al voor is geweest.
Je moet de cakebox bestellen via de Vuurwerktotaal site dan krijg je een speciale code zoals genoemde. Bestel je hem net zoals mij bij de dealer op de website zelf dan kom je daarvoor niet in aanmerking.

Wel leuk dat het even gezegd word, weet niet of iemand mij al voor is geweest.
Je moet de cakebox bestellen via de Vuurwerktotaal site dan krijg je een speciale code zoals genoemde. Bestel je hem net zoals mij bij de dealer op de website zelf dan kom je daarvoor niet in aanmerking.

Jawel. Ook als deze cake niet gekocht is via de Vuurwerktotaal-website kom je in aanmerking voor een persoonlijk label.

Gewoon eventjes contact opnemen met Vuurwerktotaal en verkooppunt en bestelnummer doorgeven, dan sturen zij alsnog een code.

Jawel. Ook als deze cake niet gekocht is via de Vuurwerktotaal-website kom je in aanmerking voor een persoonlijk label.

Gewoon eventjes contact opnemen met Vuurwerktotaal en verkooppunt en bestelnummer doorgeven, dan sturen zij alsnog een code.

Heb contact gehad via whatsapp maar ze zeiden van niet maar ga het gewoon weer proberen!

Heb contact gehad via whatsapp maar ze zeiden van niet maar ga het gewoon weer proberen!

Vreemd.

Ik heb via WhatsApp gewoon een labelcode gekregen toen ik aangaf deze box niet via Vuurwerktotaal maar via Valk Vuurwerkperdoos gekocht te hebben.

Ziet er goed uit op de demo hoor! Mooie kleuren en prima tempo, helaas budget op dus wie weet voor volgend jaar :wink:

Mooie box vind ik dit, goed tempo met mooi diverse blink effecten en dat blauwe eindsalvo zal straatvullend zijn en heel wat oooeeeeh aaaaaahs opleveren. Zo'n persoonlijk label doet me niks, ding gaat achteraf toch in de fik :D

Back
Bovenaan