Sidewinder

Het tempo van de box ligt niet erg hoog maar het is wel een hele fijne box met een goede burst en mooie grote effecten die je wat mij betreft voor 44 Euro niet kan laten staan... ik heb er eerder in het jaar meer voor betaald maar ook toen hoefde ik er niet over na te denken.

Het tempo van de box ligt niet erg hoog maar het is wel een hele fijne box met een goede burst en mooie grote effecten die je wat mij betreft voor 44 Euro niet kan laten staan... ik heb er eerder in het jaar meer voor betaald maar ook toen hoefde ik er niet over na te denken.
Ik zie hen voor 60 euro staan minus 20 % bij vuurwerkexpert. Zie elders 44 € enig idee waar ?

Ik kan de berichten hierboven alleen maar beamen! Heerlijk topbakkie is dit, klassiek 30MM kwaliteit van Broekhoff en beetje het kleine broertje van wijlen 2-Pack Extreme.

• Like
Waarderingen: MjB
Vorig jaar had ik hem ook, en nu ook weer. Waarom ? Erg leuke box om in de vooravond te stoken. Doet het gewoon meer dan prima !

Dat ziet er goed uit. Maar eens in de gaten houden nog voor dit jaar. Leuke box voor in de avond.

Back
Bovenaan