Showtime [Vuurpijl ass.] [Uitloop]

Artikelnummer: 649
Artikelnaam: Showtime
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: ...
Effectomschrijving: It's showtime! Reuzenpijlenassortiment van 20 vuurpijlen met een bont veelvoud van effecten.
Tijdsduur: 1,5-2sec
Stijghoogte: 35-45m
Richtprijs: €29,95

649_showtime.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
als iemand deze wil kopen zou ik je het gaan afraden.
bijna allemaal dezelfde effecten die heel klein zijn
en niet lang blijven.
echt een afrader!!!!!!!!!

Ik heb ze een jaar of 5 geleden gehad, en ik was er zeer tevreden over!
Maarja, toen was ik 9/10 jaar oud. (toen was alles supervet!!)

Ik vond de pijlen wel leuk voor deze prijs! In de grootste zit 20 gram kruit, de rest weet ik niet. De effecten van de grootste pijlen zijn palmen, van de 2e rij (de blauwe) crackling en ik geloof de rode strobe.

Laatst bewerkt:
De pijlen waren inprencipe nog wel goed. De effecten zijn leuk en het is echt een familie mix zak.

Maar het nadeel is dat de pijlen totaal geen burstknal bevatten. Gewoon een zielig plopje. De effecten blijven in prencipe ook nog wel lekker hangen.

Ik gok op ze hoogst 25 gram, en dan de laagste zo'n 15 gram. Maar hierboven word dus beweerd dat er 20 gram maximaal in zit.

Voor 25 euro is het leuk, maar niet echt voor de freaks.

@MasterBsc

Ja idd, niet echt een pakket voor de freaks.
Er stond op de grootste pijlen 'NEC 20 gr.', dus vandaar, maar ik had de andere niet gelezen, het was geen pakket van ons. Als ik ze weet post ik ze wel.

Oo zie trouwens dat de prijs weer gestijgd is met 20%....

De prijs was eerst 30euro tot 2009, in 2010 was het 25 euro, en nu in 2011 weer 30 euro.

Waar gaat dat toch heen? Vond de prijsdalingen gewoon goed omdat Lesli de producten een veelste hoge prijs geeft. En dan was het al een beetje meer redelijk. En nu gaat het weer terug?

Cruisers was in 2009 ook 15 euro, in 2010 10euro ( wat ook 'een actie' was ) en die is nu nog 10 euro gebleven.

Beetje krom dan, vind je niet?

Zal binnekort btw ff alle pijlen van dit pakket in een filmpje gooien. Voor de geinterreseerde onder ons.

Dit was met kop en schouders het slechtste vuurwerk artikel wat ik in mijn leven heb gezien. Misschien had ik gewoon een verschrikkelijk slechte badge maar het was echt zo erg. Pijlen die direct knalden als de lont de pijl in ging, pijlen die niet opstegen en pijlen die schuin opstegen en waar naar beneden kwamen zetten. Levensgevaarlijk en belachelijk duur!

Cruisers was in 2009 ook 15 euro, in 2010 10euro ( wat ook 'een actie' was ) en die is nu nog 10 euro gebleven.

Beetje krom dan, vind je niet?

Zal binnekort btw ff alle pijlen van dit pakket in een filmpje gooien. Voor de geinterreseerde onder ons.

heb je het filmpje al af?
k ben wel benieuws of deze pijlen wat zijn.:D

Deze dingen zijn gewoon bagger ze breaken dmv blackpowder, goede pijlen hebben meestal een zakje met flash en stars, en nog iets er ziteen gewoon staafjes in , haal die top er maar eens vanaf !!
Je moet ze gewoon niet kopen zelfs mijn dealer raadde ze af !!
En je kan beter light year halen voor 30 euro...
Pure oplichterij en als iemand hier zegt dat ze goed zijn dan liegt diegene of hij heeft nooit wat beters meegemaakt.
Maar voor de gemiddelde freak is dit zonde van het geld.

Ik wil nog even mijn mening kwijt over deze pijlen. Had een paar jaar geleden een heel laag budget. Zag deze pijlen en zagen er wel goed uit. Nou dat waren ze dus niet. Dit is echt een grote afrader. De effecten kon je geen effecten meer noemen....:angry:

Back
Bovenaan