Showtails [Super Pro 500]

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: RVW529
Artikelnaam: Show tails
Aantal Schoten: 19 shots
Netto Kruitgewicht: 280 gram
Effectomschrijving: deze 19 magnesium showtails zijn te fel om in te kijken! Verlicht de hele omgeving met deze brede zoevende witte staarten. Zeer speciaal en zeer uniek.
Verpakkingseenheid: 6/1
Richtprijs: 29,50

O.a. te koop bij: Rubro.nl

Film:

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken Rubro Vuurwerk BV voor deze informatie.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt door een moderator:
Dit word de topper van het jaar!
Zijn dit de mooie staarten uit het buurtassortiment?:)
Ik denk ideaal voor showtjes!:)

OMFG.
:shocked::shocked::shocked:

Dit effect zoek ik al zo lang! Ik ben er ECHT fan van! Maar het was nooit te vinden in een fatsoenlijke kwaliteit, totdat Rubro het in het Buurtass. stopte. Ik vind het een hele goede zet om deze cake los te verkopen! Ik hoop om max. gevulde schoten, en goede kwaliteit kometen! (En een mooi prijsje :wink:)

Drie stuks in W-shape...weet zeker dat heel de straat naar je kijkt, omdat alles verlicht is :p

Deze heeft inderdaad de mooie dikke tails die ook in het buurt assortiment zit.
Hier was veel vraag naar, daarom is deze cake ook ontworpen.
En de tubes zijn maximaal gevuld.

Magnesium is altijd super lekker fel en ik kijk er naar uit om deze in mijn assortiment te krijgen, nu maar hopen dat er hier een paar verkooppunten van Rubro in de buurt komen. :cool:

misschien een beetje prijzig, maar als de tails goed zijn is de cake het dubbel en dwars waard.
Cakes met alleen goede tails zijn moeilijk te vinden.

hele mooie dikke witte velle staarten. echt een hele mooie cake. normaal ben ik niet zo van de balletjes en tails cakes. maar deze is bruut.

Heerlijk die felle tails, echt zoals we hadden verwacht.
Kan het niet laten, hier moet een stempel op :p;

Bijlagen

• Lasbril Alert.jpg
    Lasbril Alert.jpg
    104,4 KB · Weergaven: 0
haha top Mike :p
geweldig stukje vuurwerk.
heb nog een foto van gisteravond. :cool:

dsc00009__800x600__110.jpg

misschien een beetje prijzig, maar als de tails goed zijn is de cake het dubbel en dwars waard.
Cakes met alleen goede tails zijn moeilijk te vinden.

Inderdaad een prijzige cake, ben het met je eens!!
En toch ga ik hem kopen, ik heb hem vrijdag op de demo gezien en hij is werkelijk schitterend.
Fel, maagdelijk wit, in een mooi en rustig tempo kiezen worden deze tails het luchtruim ingeschoten.
Ik ben ook nooit een fan van alleen tails geweest maar dit is echt subliem.
Twee naast elkaar en je straat is compleet verlicht
:bye:

Film van de Showtails
Opgenomen tijdens de demo van Rubro september 2010

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt door een moderator:
Inderdaad, de tails zien er goed uit.
Vind het ook een mooi tempo, precies goed.
Ziet dit wel voor me in w-shape:wink:
De tails zijn echt zeer dik en vel.

Laatst bewerkt:
WOOOW

Damm nice, warom krijg ik nouw zon stout plan?
3 in W vorm met een paar silver saluts mee laten schieten.

Deze vanavond live gezien en het zag er echt super uit! Wat een prachtige witte tails waarmee je de hele straat kan verlichten! Mooi rustig tempo, zeer helder wit, prachtig!

Mijn film van deze cake. Helaas is de beeldkwaliteit wat wazig en soms nog erger, doordat de lens steeds nat werd van de regen. Zet hem op 720p voor betere kwaliteit!
PS: Hier wordt het beeld af en toe verstoord door mijn jas die de lens probeerde schoot te maken maar ik kon er niet bij komen :p

+ YouTube Video

Toch vind ik dit een waanzinnig mooie cake die je bijvoorbeeld goed in een project/ show kan plaatsen. Wat een tails :), zonnenbril gewenst :p

Als ik het filmpje hierboven zo zie, dan word ik niet blij. Vele tails komen net 4 meter hoog ofzo, ik hoop toch echt dat de mijne het beter gaan doen.

Nou, ik vind ook dat er een aantal slappe schoten bij zitten die inderdaad de 4 meter amper halen! Vooral die linker..

Ik moet helaas hetzelfde zeggen, mijn woorden tegen de dealer waren, ik hoop niet dat er veel kwaliteitsverschil in desbetreffende cakes zit. Want dat vind ik iets heeeel belangrijks: CONSTANTE KWALITEIT!

Nog even een toevoeging: indien de kwaliteit is zoals het hoort dan komt deze cake zeer professioneel over! Zeer mooie felle tails!

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan