Showbricks - Nieuw bij welkoop

Wat goldpyro beschrijft klopt helemaal, hem ze vanavond live op de demo gezien ziet er goed uit en loopt vloeiend door. prijs per cake niet heel verkeerd eerlijk gezegt, alleen 1 cake vindt ik te duur tegen over het betreffende effect

Laatst bewerkt:
zo'n soort klik systeem was 2 jaar geleden al te zien op de spielwarenmesse.
weet zo 1 2 3 niet meer de producent, maar was sws geen lesli.
iniedergeval verrekte handig dit :)

Aah super! Die foto's hebben we wat aan. Helemaal duidelijk nu hoe het werkt.

Woensdag 16 november waarschijnlijk dus:)

Btw die blue camero op de foto hierboven is ook niet verkeerd, best grote cake

Heb wel een schietlijst met prijzen, maar ga die nog niet bekend maken om gezeur te voorkomen. Ik heb 1 teaser net geupload, de blue camuro 30mm;)

Goed voor de normale consumenten, zo kunnen ook zij iets in elkaar knutselen. Ik krijg het idee dat ze tegenwoordig ook jagen op het doorlonten van cakes, dus ook wij kunnen hier in de toekomst wat aan hebben...

Echt een geweldig systeem hoor, hoop van harte dat we hier veel meer van gaan zien en ook bij andere importeurs.

Altijd grappig hier met dat verwijderen van foto's . Laat ze toch eens staan en bescherm de leveranciers toch eens niet zo. Het lijkt wel of jullie moderators in dienst zijn van de leveranciers. De leveranciers bepalen inmiddels wat er hier op het forum komt. Omgekeerde wereld. Ik mocht zonder problemen die foto's maken van die Show Brix. :(

Back
Bovenaan