[Show] Nit de Alba Quick Boys - 21 januari 2023

Ik hoop dat ik niet teveel vraag hoor, zou je op een kaartje willen zetten op welk veld de show precies is en de kijkhoek? Alvast heel erg bedankt.

En misschien kort dag, maar een doneer linkje zou fijn zijn.

Persoonlijk vind ik dat je in de duinen mooier staat want vanaf het hoogste punt daar heb je een mooi zicht op het voetbal/schietveld.

Het enige wat ik niet weet is hoever je de duinen in mag ivm eventuele afzettingen.
Denk dat ik opteer voor een plekje in het duin, mits ik geen ruzie krijg met toezicht.

Ik ga hier ook maar even een kijkje nemen. De ingrediënten zijn in ieder geval aanwezig voor een goede show. Een plekje in de duinen klinkt prima.

Ik hoop dat ik niet teveel vraag hoor, zou je op een kaartje willen zetten op welk veld de show precies is en de kijkhoek? Alvast heel erg bedankt.

En misschien kort dag, maar een doneer linkje zou fijn zijn.

Ik neem aan dat het op het veld onderaan is. Daar staan zo te zien tribunes langs. De show zal dan wel op de hoofdtribune op de lange zijde van het veld gericht zijn?

zal hier ook F4 vuurwerk tussenzitten? Ik ben wel bereid om een provincie verder te reizen als er bvb shells zijn

zal hier ook F4 vuurwerk tussenzitten? Ik ben wel bereid om een provincie verder te reizen als er bvb shells zijn

Consumenten vuurwerk, ricasa, aba singleshot salutes en grond salute.

Ricasa is 48mm.

Voor de rest kijken jullie maar even :blink:

ik ga hier vanavond ook maar is een kijkje nemen:D en inderdaad die duinen klinken interessant! al mag je die niet betreden als ik mij niet vergis.. al lopen er wel vaak paden door de duinen heen waar je dan eventueel kan gaan staan.

Super weer voor vanavond iig, koud, droog en weinig wind. Hoppaaa geiten wolle boxer etc aan en gaan straks haha :cool:

De schietsystemen worden op dit moment getest en alles verloopt volgens plan. Er staat weer genoeg materiaal van topkwaliteit klaar om de feestavond knallend te beginnen. Ook de 38mm salutes van ABA zijn weer in grote aantallen aanwezig. Hierbij alvast een sneakpreview.

Screenshot_20230121-145547_Gallery.jpg

Screenshot_20230121-145759_Gallery.jpg

Screenshot_20230121-145759_Gallery.jpg

Screenshot_20230121-145813_Gallery.jpg

Screenshot_20230121-145851_Gallery.jpg

Screenshot_20230121-145751_Gallery.jpg

Veel plezier voor iedereen die gaat, hopelijk krijgen jullie een mooie show te zien.

De foto's zien er in ieder geval veel belovend uit. Het weer is ook perfect! Ik heb mijn camera bij mij vanavond, dus zal de beelden hier ook weer delen zodra het online staat.

Buienradar geeft op de mistkaart wel dichte mist op daar, hopelijk valt het mee! Zal wel sneu zijn als de wind een keer gunstig is dat de mist roet in het eten kan gooien.

We staan nu in de duinen, daar is het wel redelijk mistig ja. Hopelijk is er straks nog wat te zien

Ondanks de mist toch een heerlijke show gezien. Wel verzocht om wat dieper het duin in te gaan. Was wel nodig ook om het te zien 😅, en dan nog sterren koppen.
De ABA salutes blijven toch wel erg lekker, zeker op de afstand waarop wij in het duin stonden.

Back
Bovenaan