[Show] Nit de Alba Quick Boys - 21 januari 2023

Zo weer terug thuis van een heerlijke show, was echt een super vet spektakelstuk. Stond samen met mijn vriendin, Jappy en Stefantvs lekker in de duinen, en er dus behoorlijk dichtbij.

@Plintje leuk om jou ook een keer in echt te hebben gezien en na afloop nog ff gekletst met Rob bakker en Ylke.

Laatst bewerkt:
Hele dikke show gezien. Hadden een mooie plaats in de duinen. Was wat jammer van de mist ivm met filmen. De finale was echt heerlijk wapperende broekspijpen werk. De jongens rechts naast mij waren duidelijk onder de indruk. Leuk om ook wat forum leden tegen te komen. @Torrr, volgens mij haal je nu twee namen door elkaar :p

Hierbij mijn beelden:

Wauw, te gek showtje zeg !
Wat een creativiteit, timing en passie zit hier in :applause:

@Plintje, heerlijke film en gaaf om te horen dat enthousiasme :blink:

Bij deze ook mijn film:

Ik stond gewoon aan de publiekszijde, naast de witte tentjes. De mist was natuurlijk jammer, maar al met al viel het zicht mij nog mee. De rook trok voor ons net de goede kant op, waardoor het zicht redelijk bleef. Ik denk dat de mensen in de duinen meer last hadden van de rook.

Echt een heerlijke show, zeg! :thumbsup: Ging mijn verwachting te boven! Ik had wat opbouw foto's gezien, maar uiteindelijk zag ik toch veel meer cakes dan ik vooraf verwacht had. Dat P1 spul voegt in deze setting ook mega veel toe. Die bodenblitzen zijn ook geniaal met die timing. Echt weer een ontzettend creatieve show van Tobias/Evento; mijn complimenten! :applause: Dit soort shows hoop ik vaker te kunnen zien in ons land!

Gister avond ook een kijkje wezen nemen.
Bij Evento Fireworks kom ik graag even langs.
Was weer top.
Ook dat ritme van de Bodenblitzen klinkt als muziek in de oren!
:thumbsup:

Bij deze ook mijn film:

Ik stond gewoon aan de publiekszijde, naast de witte tentjes. De mist was natuurlijk jammer, maar al met al viel het zicht mij nog mee. De rook trok voor ons net de goede kant op, waardoor het zicht redelijk bleef. Ik denk dat de mensen in de duinen meer last hadden van de rook.

Echt een heerlijke show, zeg! :thumbsup: Ging mijn verwachting te boven! Ik had wat opbouw foto's gezien, maar uiteindelijk zag ik toch veel meer cakes dan ik vooraf verwacht had. Dat P1 spul voegt in deze setting ook mega veel toe. Die bodenblitzen zijn ook geniaal met die timing. Echt weer een ontzettend creatieve show van Tobias/Evento; mijn complimenten! :applause: Dit soort shows hoop ik vaker te kunnen zien in ons land!

Zo afgaand op jouw film lijkt het er op dat wij in de duinen een beter zicht hadden, zie ook het filmpje van Plintje. Nou kan dat verschil natuurlijk ook aan de camera(instellingen) liggen

Back
Bovenaan