[Show] Nit de Alba Quick Boys - 21 januari 2023

pyrofan#1

VWC lid
Provincie: Zuid-Holland
Stad/dorp: Katwijk aan Zee
Locatie: Terrein van K.v.v. Quick Boys, Sportpark "Nieuw Zuid", Laan van Nieuw Zuid
Datum: Zaterdag 21 januari 2023
Tijdstip: 19:20 uur
Schietbedrijf: Xena Vuurwerk
Max. kaliber: ...
Show Design: De show is ontworpen door Evento Fireworks.
Bijzonderheden: Ter gelegenheid van het Midwinterfeest (in het kader van de viering van het (uitgestelde) honderdjarig jubileum van Quick Boys).

Na de show is er nog een slotfeest, maar ik heb mij laten vertellen dat dit al is uitverkocht. Voor het gehele programma van het Midwinterfeest 19, 20 & 21 januari, klik dan HIER.

Dat Xena Vuurwerk, Evento Fireworks en Pyro Freaks Katwijk een gouden combinatie zijn dat weten we inmiddels wel. Daarnaast noemt men de show Nit de Alba Quick Boys en dat zorgt ervoor dat ik hier alvast ontzettend naar uit kijk.

In Valencia ook niet, het is tijdens Fallas gewoon een Spaanse stijl show met voornamelijk singleshots / candles / mines / bodenblitzen dus in die zin verwacht ik dat ze daar op doelen. Soort sier + herrie show met bovengenoemde producten zover het mogelijk is natuurlijk.

Ik heb er grote verwachtingen van als Tobias/Evento Fireworks dit gaat ontwerpen!

En nu maar hopen dat deze wel door kan gaan want Moeder natuur is de afgelopen weken niet zo lief voor ons!

Het gaat in ieder geval een hele mooie worden!:D

Als het weer mee zit, deze show is wel openbaar te bezoeken toch?

Ja, je kan hem vanuit duin bekijken. Naast de hoofdingang ga je aan de linkerkant het duin in en loop je daar de heuvel op. Je hebt dan een mooi zicht over het hoofdveld waarvandaan de show geschoten gaat worden.

Dat is geheel aan jezelf Daan:)

Ik schat zo in dat de mannen, omdat ze graag in Valencia zijn, zoiets voor ogen hebben:)

https://www.youtube.com/watch?v=DIbJWUZcJUM

https://www.youtube.com/watch?v=fg6Ap7Q98tQ

https://www.youtube.com/watch?v=sXg4-cWpD5k&t=316s

Het is te hopen voor de mannen dat regen en wind nu wegblijven:)

Ja ik begreep het even niet, dacht dat je doelde dat onze inschattingen niet klopten maar precies dat van wat jij stuurt daar moet ik ook aan denken! Hopelijk zit het weer mee inderdaad, gelukkig wordt het niet op het strand geschoten want dat scheelt al snel 1 of 2 windkrachten.

@Skulang, de show wordt dus voor de voetbalvereniging geschoten als ik het begrijp maar is voor 'buitenstaanders' vanuit de duinen te bekijken? Of is dat de beste plek om rustig de show te bekijken als liefhebber bedoel je? ( ben er nog nooit geweest )

Dat weet ik niet. Ik weet wel dat het feest daarna alleen voor clubleden is.

Hier kunnen jullie dan het beste de show bekijken,in iedergeval daar het hoogste punt opzoeken zodat je een mooi zicht hebt over het veld.Screenshot_20230111-085705-964.jpg

Net gehoord vanuit de organisatie dat de vuurwerkshow ook vanaf het terrein te bekijken is! De feestavond daarop volgend heb je kaarten voor nodig en is uitverkocht.

Dus iedereen die wil kijken mag gewoon het terrein van Quick Boys oplopen en op de daar aangegeven plek de vuurwerkshow bekijken! :wink:

Sta je daar bij de duinen verder van het vuurwerk dan bij de voetbalvereniging? Aangezien het best druk gaat worden naar mijn inschatting, omdat het een 100 jarige bestaan feest van de voetbal is + winterfeest van Katwijk. Stel dat de afstand hetzelfde is dan sta ik liever daar rustig 'achter de duinuh' dan ergens achter een grote groep ( dronken ) mensen.

Sta je daar bij de duinen verder van het vuurwerk dan bij de voetbalvereniging? Aangezien het best druk gaat worden naar mijn inschatting, omdat het een 100 jarige bestaan feest van de voetbal is + winterfeest van Katwijk. Stel dat de afstand hetzelfde is dan sta ik liever daar rustig 'achter de duinuh' dan ergens achter een grote groep ( dronken ) mensen.

Persoonlijk vind ik dat je in de duinen mooier staat want vanaf het hoogste punt daar heb je een mooi zicht op het voetbal/schietveld.

Het enige wat ik niet weet is hoever je de duinen in mag ivm eventuele afzettingen.

Back
Bovenaan