Pred1979
VWC lid
oh die propyro balletjes zijn ongeveer 5 euro per stuk toch ?500 stuks 400gr? dit is natuurlijk niet wat er gaat gebeuren.. ik gok 95 procent Chinees (propyro) en een paar 400gr san pio... of kan iemand dit ontkrachten?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
oh die propyro balletjes zijn ongeveer 5 euro per stuk toch ?500 stuks 400gr? dit is natuurlijk niet wat er gaat gebeuren.. ik gok 95 procent Chinees (propyro) en een paar 400gr san pio... of kan iemand dit ontkrachten?
Ik zal de tel bijhouden500 stuks 400gr? dit is natuurlijk niet wat er gaat gebeuren.. ik gok 95 procent Chinees (propyro) en een paar 400gr san pio... of kan iemand dit ontkrachten?

Ik neem m'n 86.000 FPS camera mee zodat ik na de show in super slomo kan natellen of het er echt 500 waren. iemand een idee of we via beelden misschien kunnen achterhalen of er per saluut niet toevallig 397 gram in zit i.p.v. 400??? En oh wee als het niet klopt!!!
Alle gekheid op een stokje, ik denk dat we een dikke (zo niet dikste van het jaar) show kunnen verwachten zoals gebruikelijk die je nergens anders in Nederland zal zien dit jaar. Is het dan van belang wat er omhoog gaat? Zouden ze in Kattuk op winst uit zijn met het organiseren van deze show?
Ik ken sommige liefhebbers die hier aan meewerken goed genoeg om te weten dat dit niet het geval is en dat ze hun ziel en zaligheid in deze projecten steken. En ook al blijft er iets over aan budget, wat dan nog, mensen steken hier ontzettend veel tijd in. Laten we gewoon dankbaar zijn voor hun inspanningen![]()