Show je tattoo

Bump!
Ik heb net wederom naar een aflevering van Tattoo disasters gekeken.
Voor de tatoeëerders onder ons, worden jullie niet helemaal gek van de klanten die een mislukte tattoo hebben door een thuisprikker, mislukte tattoos gezet na een avondje stappen, enz.
Ik ben hier wel nieuwsgierig naar, want het best wel een werk om een cover up te tatoeëren.

Ik heb zelf ook een mislukte tattoo, toen nog jong en dus voor goedkoop gegaan. Heb nu voor ongeveer 40/50 uur werk aan tattoo's en die waren zeker niet goedkoop, maar je kunt absoluut meer betalen zodat het er strak en goed op komt. Tatoeëerders worden ook echt niet gelukkig van het opknappen van iemand anders zijn rotzooi.

Tja, ik heb ook een tattoo die behoorlijk is mislukt. Ooit laten zetten door een "tatoeëerder" in Leiden, die daar naast ook bekend is in het vuurwerkwereldje met een vuurwerkwinkel. Ik hoef denk ik geen naam te vermelden :wink:

Bump!
Ik heb net wederom naar een aflevering van Tattoo disasters gekeken.
Voor de tatoeëerders onder ons, worden jullie niet helemaal gek van de klanten die een mislukte tattoo hebben door een thuisprikker, mislukte tattoos gezet na een avondje stappen, enz.
Ik ben hier wel nieuwsgierig naar, want het best wel een werk om een cover up te tatoeëren.

Ik vind het wel een mooi programma om te zien. Er zitten echt verschrikkelijke dingen bij. En dan denk ik echt 1.waarom doe je het en 2 waarom grijpt je als tatoeëerder niet in. En dat mensen dat doen bij een hobbyist... dan ga je toch eerst kijken wat voor een werk hij bij andere heeft gemaakt?

De tattooeerder waar ik de mijne heb laten zetten had ook al bij familieleden en bekende van mij mooie tattoos gezet. Dan weet je dat het met de kwaliteit wel goed zit

Jaar of 4 geleden de 1e gezet, foto was ie nog vers.

FB_IMG_1477256412834.jpg

Heb de volgende al wel in gedachte, afspraak moet nog gemaakt worden maar tis een rare tijd nu. Wachtrij is minimaal een jaar geloof ik waar ik heen wil....
Kop van 1 van onze honden moet um gaan worden.

20200510_000727.jpg

Ik vind het wel een mooi programma om te zien. Er zitten echt verschrikkelijke dingen bij. En dan denk ik echt 1.waarom doe je het en 2 waarom grijpt je als tatoeëerder niet in. En dat mensen dat doen bij een hobbyist... dan ga je toch eerst kijken wat voor een werk hij bij andere heeft gemaakt?

De tattooeerder waar ik de mijne heb laten zetten had ook al bij familieleden en bekende van mij mooie tattoos gezet. Dan weet je dat het met de kwaliteit wel goed zit

Juist em.
Het is me vaak zat gevraagd, als je een tatoeage neemt wat neem je dan.
De wizzaert van Thunderdome lijkt mij wel wat.
Of het hart van old school 100.000 klapper.
Of iets van, ik heb een goedaardig gezwel in mijn hersenen overleeft.
Maar ik ga het niet doen, omdat ik weinig tatoeage's mooi vind en na een paar jaar al helemaal niet meer.
Als je er eentje wil, mijn zegen heb je, maar ik ga twijfelen, malen...
Met andere woorden, ik ben gewoon te bang.
Of te veel naalden in mijn lijf gehad en dat zijn er genoeg geweest na 25 jaar chronische ziekte.

Meerdere tattoos waar vele uren in zitten. Uiteraard bij een artiest die zijn sporen al lang en breed heeft verdiend en die zeer goed bekend staat in de tattoo wereld.

Bij mij staat ie , superblij dat ik hem heb laten zetten.
Ik wou hem op mijn 16e al en 20 jaar later is ie vereeuwigd.

724F6975-6732-4AFC-AF4F-10794511106E.jpg

Bijlagen

• 91714EBF-2B55-45EE-AA11-82F98300160D.jpg
    91714EBF-2B55-45EE-AA11-82F98300160D.jpg
    198 KB · Weergaven: 2
Bump!

Iemand die zeer goede ervaringen of recensies heeft met een tattoo shop die ervaren is met portretten van huisdieren?

Groet.

Back
Bovenaan