Show je oude afhaalbon!

Toch nog eentje gevonden! Wanneer je de kortingscode misbruikt samen met het gratis vuurwerk. 100 ekkies voor een karton Furious Clouds (Piranha)
aba725b5-74a9-4630-a9e4-39d766eaffd7.jpeg

Ongekend, dit doet mij wel wat in een bepaalde zin, tuurlijk zijn en blijven we consumenten. Maar heb ik iets gemist? Ben ik zwart/wit bevlekt en is er ergens melk te winnen waar ik niets van weet?
'Hyperinflatie' in Nederland sinds met name 2022. Wist er even geen andere term voor, maar zo een hoog niveau als de afgelopen jaren hebben we deze eeuw niet eerder gezien in Nederland/EU.

Ik kan me nog de freakactie van China Red herinneren, dat was echt bizar. De bonnen kan ik (gelukkig) niet meer vinden. Wat ik wel weet dat ik destijds ook een tripple X van Magnum voor 145,- in bestelling had staan...man man man wat een mooie tijd was dat😅

Man man man, die oude prijzen. Het echte freak/outlet gevoel was dat.

Ik kan echt nergens meer oude bonnen binden, erg jammer want daar stonden leuke producten met dito prijzen op.

Heerlijk die lijstjes! Komen prachtige klassiekers voorbij. Zo’n Wodka Blue en een Cruelty had ik al een tijdje niet meer aangedacht. Mooie tijden!

Back
Bovenaan