Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ongekend, dit doet mij wel wat in een bepaalde zin, tuurlijk zijn en blijven we consumenten. Maar heb ik iets gemist? Ben ik zwart/wit bevlekt en is er ergens melk te winnen waar ik niets van weet?Tranen springen me in de ogen als ik die prijzen zie. Wat is dat hard gegaan zeg![]()
'Hyperinflatie' in Nederland sinds met name 2022. Wist er even geen andere term voor, maar zo een hoog niveau als de afgelopen jaren hebben we deze eeuw niet eerder gezien in Nederland/EU.Ongekend, dit doet mij wel wat in een bepaalde zin, tuurlijk zijn en blijven we consumenten. Maar heb ik iets gemist? Ben ik zwart/wit bevlekt en is er ergens melk te winnen waar ik niets van weet?
Helaas nooit op kunnen halen destijds, erg jammer..
Bekijk bijlage 1815145
Echt ontzettend van gebaald, middels toch wel e.e.a. van CR geschoten en het zijn ook echt allemaal toppers.!!Jammer dat dit toen eenmalig was. Wat een leuke prijzen waren dit toen:
Bekijk bijlage 1815147
Die hele lijst had ik toen ook in bestelling staan...wat een prijzen echt bizar. Magic in the air voor 65,- hoe verzin je hetJammer dat dit toen eenmalig was. Wat een leuke prijzen waren dit toen:
Bekijk bijlage 1815147