Show hier je kerstboom.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kerstboom? Het is 17 november! Bij mij komt ie rond 14 december en op 2 januari is ie weg. Over 30 jaar begint kerst na Pasen vermoed ik.

Gaaf om te zien zeg. Een eigen kerstboom verkoper, gaaf hoor. Heb je wat sfeerbeelden van voorbije jaren? Succes met de verkoop alvast!

Kerstboom? Het is 17 november! Bij mij komt ie rond 14 december en op 2 januari is ie weg. Over 30 jaar begint kerst na Pasen vermoed ik.

Sfeer kan niet vroeg genoeg beginnen. We hebben het tenslotte 1 januari ook alweer over vuurwerk:p

Heerlijk om te zien zeg. Hier gaat vermoedelijk volgende week de 1e boom worden opgetuigd. Ontzettend veel zin in!

Zo, was een prima moment om de boom op te zetten, dit jaar toch eens voor een kunstboom gegaan. Direct recht en heel wat minder naalden bij het opzetten en optuigen. :wink:

PXL_20221126_170413469.jpg

En ook nog een ander leuk boom ding gekocht, nog even een mooie plek voor zoeken.

PXL_20221126_170441534.jpg

Zier er goed uit Mike, mooie boom en het andere ding is ook gaaf.

Hier van de week ook de boom opgezet, zal van de week eens een foto maken.

Mooie foto's Luc. Heel veel succes en plezier met de verkoop van de bomen weer.

Kerstboom mag pas na Sinterklaas! We houden van traditie toch? En gewoon een echte uiteraard, geen plastic surrogaat boom... :no:

Maar goed, dat moet je natuurlijk allemaal lekker zelf weten....:D

En of we dat zelf mogen weten. :D Afgelopen weekend mijn plastic surrogaatboom gezet. Wat ruikt hij weer lekker, en verloor gelukkig weinig naalden! :thumbsup:

1669895262157.jpg

1669895319582.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan