Show hier je kerstboom.

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
De bedoeling is dus dat je een foto of film van jouw/jullie Kerstboom plaatst.
Deel de sfeer bij jullie thuis met ons allemaal.

Kom maar door met die foto's!

mooie-brandende-kerstboom-buiten-in-de-sneeuw-hd-kerst-wallpaper.jpg

Standaard 6 december. Maar dit jaar is het eerste jaar dat alle kids niet meer geloven, wie weet nu dus een paar dagen eerder. Wel altijd een echte boom, vind een neppe minder sfeer hebben en het uitzoeken van een boom blijft geweldig om te doen.

De kerstboom, dat blijft ook een magisch moment... Wanneer die in huis staat, is het écht bijna tijd voor de leukste tijd van het jaar! De afgelopen jaren in de laatste week van november de 1e kerstboom in huis geplaatst (kunstboom met poedersneeuw, in de keuken) en de ''echte boom'' na 6 december (overigens wél een kunstboom :p). Doordat mijn neefje en overige familieleden nog in Sinterklaas geloven, blijft dat ook wel even zo. Maar wat mij betreft gaan beide bomen het laatste weekend van november het huis in hoor! Heerlijk, thuiskomen na een dag werken bij de kerstboom met de lampjes aan... :kerst:

Ik ook! Hoewel klein, dit zijn de eerste tekenen dat de tijd er weer aankomt. Goed bezig!:kerst:

Over een paar weken komt de boom en de rest van de kerstversiering weer tevoorschijn en dat blijft toch altijd een geweldig moment om naar uit te kijken. Maar om het wachten wat te verzachten hier een paar foto's van de kerstversieringen van vorig jaar.

20181222_135343.jpg

20181222_115317.jpg

20181222_135314.jpg

Haha de onze staat sinds zondag, december nog een weekje naar de zon, dus extra vroeg wat gezelligheid des te langer genieten we ervan

Gave foto's Jordi. Ik kan niet wachten tot hij hier weer staat. De (kunst)kerstbomen van vorig jaar bij ons thuis heb ik ook bijgevoegd. Ik kan niet wachten tot ze er weer staan!

@FrankvdB, heb je soms een foto gemaakt? Ik ben benieuwd!

kerstboom.jpg

Kerstboom 2.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan