Hollandivani

Wat voor grote potten met lucht worden er dan bijvoorbeeld verkocht? Zijn dat wel merk potten van cafferata oid?

Aantal jaar terug ook is heen geweest 'zwart van de mensen' en eindelijk vooraan.. !JA zeg het maar dus ik begon van nou 10x dit en 10x dat.. !NOU jongen er zijn nog wel meer mensen die wat willen. !ZEG het maar.. afijn aantal lossen dingetjes meegenomen en kennis van me toch wel een paar leuke potten iets wat te duur maar nee om daar dan +- 3uur of zo dat het was voor in de rij te staan nee dank je, nooit meer. :thumbsdown:

Wat voor grote potten met lucht worden er dan bijvoorbeeld verkocht? Zijn dat wel merk potten van cafferata oid?

Ik heb er nog wel foto´s van. Zal ze morgen even opzoeken. Maar ik wil je wel alvast waarschuwen; koop ze niet!

Heeft iemand deze winkel al bezocht en nog leuke aanbiedingen gezien? �� Misschien morgen even langs namelijk.

Ik ga hier morgenavond waarschijnlijk langs met wat vrienden, gewoom om wat lol te trappen. Mn ervaringen deel ik graag natuurlijk

Ik ben vanavond geweest en heb wat leuks weten te scoren! Ik zag dit jaar meer rubro en vuurwerkmania/geisha producten staan. Zo zag ik oa rubro super g 5000, cardinal of souls (100 eu), big platina chrystal (als ik het goed heb was die 220 euro) en meer bekende blokken staan. Uiteraard in de bunker wezen kijken. Wat me gelijk opviel dit jaar was dat ze eindelijk wat ze in de showroom hebben staan ook echt allemaal in de bunker hebben staan. Bijna alles was voor mijn oog goed op voorraad, dus misschien zijn de voorraad problemen opgelost? Ik heb zelf de big platina chrystal gekocht en twee pijlen pakketten, 1 van geish (die heel erg goed zijn!!! 25 euro voor 11 Max gevulde pijlen) en 1 flut dingetje. De big platina chrystal heet dit jaar trouwens super chrystal platinum 2.0 en is 2-delig compound.

Voor diegene die willen weten hoe lang de rij was. Ik was er rond 8 uur in de avond, het was toen goed druk maar je kon gelijk naar binnen.

Als iemand mij een pm kan sturen hoe ik meerdere fotos in 1 bericht kan uploaden dan zal ik dat doen.

Ik ben vanavond geweest en heb wat leuks weten te scoren! Ik zag dit jaar meer rubro en vuurwerkmania/geisha producten staan. Zo zag ik oa rubro super g 5000, cardinal of souls (100 eu), big platina chrystal (als ik het goed heb was die 220 euro) en meer bekende blokken staan. Uiteraard in de bunker wezen kijken. Wat me gelijk opviel dit jaar was dat ze eindelijk wat ze in de showroom hebben staan ook echt allemaal in de bunker hebben staan. Bijna alles was voor mijn oog goed op voorraad, dus misschien zijn de voorraad problemen opgelost? Ik heb zelf de big platina chrystal gekocht en twee pijlen pakketten, 1 van geish (die heel erg goed zijn!!! 25 euro voor 11 Max gevulde pijlen) en 1 flut dingetje. De big platina chrystal heet dit jaar trouwens super chrystal platinum 2.0 en is 2-delig compound.

Voor diegene die willen weten hoe lang de rij was. Ik was er rond 8 uur in de avond, het was toen goed druk maar je kon gelijk naar binnen.

Als iemand mij een pm kan sturen hoe ik meerdere fotos in 1 bericht kan uploaden dan zal ik dat doen.

Je klinkt eerder als een medewerker.. maar het kan aan mij liggen.

Uiteraard in de bunker geweest(!?) Is dat normaal daar?

Apart aangezien je hier vrijwel allemaal maar negatieve reacties leest.

Denk ik dus ook!

Als je kijkt dat hij geregistreerd is in december dit jaar vervolgens 7 berichten plaatst waarvan 4 gerelateerd aan hollandivani... Jammer dat het zo moet gaan! Transparant zijn trek je veel meer klanten mee!

Vandaag op de terugweg van Middenmeer naar Amsterdam even langsgeweest. Stond binnen twee minuutjes weer buiten;
Hangt een ongezellig sfeer. De winkel wordt bestierd door types die je op de zwarte markt verwacht. (woonwagentypes). Hierdoor niet lekker shoppen of rondkijken. Producten zijn daarentegen ook nog onbekend en duur. Conclusie zonde van je tijd!

Ook even gekeken vanmiddag maar wat een volk daar zeg... haha. Vrachtwagen voor de deur, waarschijnlijk een kleine bunker dus heen en weer vanaf de vrachtwagen ofzo. Ging heen om het een keer zelf te zien en mee te maken maar toch nog Turbo Clash pijlen voor €17,50 meegenomen. Was zo aan de beurt maar eerst eens rond gekeken maar wat veel onbekend spul daar en iedereen koopt het alsof het niets kost. Voor wat ik zag zijn de prijzen niet verkeerd, Airforce Display Box van Mania voor ik dacht 185 euro. Nog een keer heen? Denk het niet. Als ik in november weet wat ze hebben voor welke prijs misschien, maar dan moeten ze het ook wel echt hebben en zo te lezen kan je daar niet van op aan. Maar wat hier op staat: https://hollandivani.nl/wp-content/uploads/2018/12/2018_12_11-adv-hollandivani-2018-295x395mm-hr.pdf dat vindt je daar echt niet, wat daarop staat klopt ook voor geen meter. Allemaal zelf verzonnen namen ofzo? Je ziet daar ook bijv. de Tournament Box afgebeeld maar nergens te vinden daar.

Je klinkt eerder als een medewerker.. maar het kan aan mij liggen.

Uiteraard in de bunker geweest(!?) Is dat normaal daar?

Apart aangezien je hier vrijwel allemaal maar negatieve reacties leest.

Nee ik ben geen medewerker, maar een goede bekende van de eigenaar. Ik mag daarom altijd de bunker in om mijn vuurwerk uit te zoeken.

Vanavond weer geweest om Cardinal of souls op te halen want die hadden ze gisteren niet en een ratelband voor een vriend van me, heb gelijk fotos voor jullie gemaakt. De ratelbanden die ze verkopen hebben nog eindbommen:D.IMG_3595.jpgIMG_9605.jpgIMG_9302.jpgIMG_1964.jpgIMG_7828.jpgIMG_5998.jpg

Net langs geweest en een pijlenpak gekocht. Gewoon om wat lol te trappen met vrienden. Ga hier niet heen met hoge verwachtingen. Was binnen 10 minuten weer weg, maar he heb wel gewoon leuk voor 7.50 een pak pijlen gekocht ZONDER lanceerbasis:confused:

Back
Bovenaan