Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Wat voor grote potten met lucht worden er dan bijvoorbeeld verkocht? Zijn dat wel merk potten van cafferata oid?
https://vuurwerkmegamarkt.nl/shop/cake-400-500-gram/5-cakes-mega
Dat zijn die cakes. Ze zijn dus al wat meer verspreid verkrijgbaar (helaas).
Ik ben vanavond geweest en heb wat leuks weten te scoren! Ik zag dit jaar meer rubro en vuurwerkmania/geisha producten staan. Zo zag ik oa rubro super g 5000, cardinal of souls (100 eu), big platina chrystal (als ik het goed heb was die 220 euro) en meer bekende blokken staan. Uiteraard in de bunker wezen kijken. Wat me gelijk opviel dit jaar was dat ze eindelijk wat ze in de showroom hebben staan ook echt allemaal in de bunker hebben staan. Bijna alles was voor mijn oog goed op voorraad, dus misschien zijn de voorraad problemen opgelost? Ik heb zelf de big platina chrystal gekocht en twee pijlen pakketten, 1 van geish (die heel erg goed zijn!!! 25 euro voor 11 Max gevulde pijlen) en 1 flut dingetje. De big platina chrystal heet dit jaar trouwens super chrystal platinum 2.0 en is 2-delig compound.
Voor diegene die willen weten hoe lang de rij was. Ik was er rond 8 uur in de avond, het was toen goed druk maar je kon gelijk naar binnen.
Als iemand mij een pm kan sturen hoe ik meerdere fotos in 1 bericht kan uploaden dan zal ik dat doen.
Je klinkt eerder als een medewerker.. maar het kan aan mij liggen.
Uiteraard in de bunker geweest(!?) Is dat normaal daar?
Apart aangezien je hier vrijwel allemaal maar negatieve reacties leest.
Nee ik ben geen medewerker, maar een goede bekende van de eigenaar. Ik mag daarom altijd de bunker in om mijn vuurwerk uit te zoeken.