Shoot To Thrill

bassie1978

VWC lid
Artikelnummer: 3699
Artikelnaam: Shoot To Thrill
Netto Kruitgewicht: 494 gram
Aantal Schoten: 49 schots
Effectomschrijving: Waanzinnig... Deze waaiercake schiet de beste combi’s van vuurstaarten en schitterende sterrenboeketten in meervoud tegelijk af!
Tijdsduur: 25 seconden
Stijghoogte: info volgt
Kartoninhoud: 3/1
Richtprijs: 59,95
O.a. verkrijgbaar bij: Vuurwerkland.nl

3699_shoot_to_thrill.jpg

Demo 2016:

Wij danken Wolff Vuurwerk voor deze informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en
bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
De prijs!!! Dat kan echt niet. Tuurlijk is het een waaier maar de effecten zijn matig. Burst vond ik goed op demo maar voor de rest kon ik er niet warm van worden.

De prijs!!! Dat kan echt niet. Tuurlijk is het een waaier maar de effecten zijn matig. Burst vond ik goed op demo maar voor de rest kon ik er niet warm van worden.

Was hij anders dan op de films hierboven?
De prijs is inderdaad hoog, dan wil je ook wat. Ben benieuwd naar een film van de demo.

Bijna niet te doen om te filmen met dit weer, maar wou de nieuwe producten er toch even op hebben. Effecten zijn minder vol dan op de bovenstaande films, met name de blinkers laten wat te wensen over. Burst was lekker en de grootte van de effecten ook niet veel mis mee. Tails hielden zich goed in de keiharde wind.

Excuses voor de natte lens, maar hopelijk geeft het een klein beetje een beeld van deze cake!

Hmm het unieke aan deze cake vond ik juist de groene peony`s met daarna die dikke rode blinkers.
Dat is inderdaad een heel stuk minder op jou film.

Was hij anders dan op de films hierboven?
De prijs is inderdaad hoog, dan wil je ook wat. Ben benieuwd naar een film van de demo.

Zoals op de film van pyroguy te zien is, ja, wat mij erg opviel is dat het meeste linkse schot constant heel laag bleef. Dacht dat dit aan de wind lag gister maar toen ik wat filmpjes bekeek kwam dat daar ook wel een beetje naar voren.

Back
Bovenaan