Shogun Thunder Shock Mega Pack

FireDragon

VWC lid
Artikelnummer: 377
Artikelnaam: Thunder Shock Mega Pack
Bruto Gewicht: NNB
Netto Kruitgewicht: NNB
Aantal stuks: 40 stuks
Effectomschrijving: Mega verpakking felle mortieren met harde knal in de lucht
Tijdsduur: NNB
Stijghoogte: NNB
Richtprijs: Volgt

337.jpg

Wij danken Schuurmans Vuurwerk voor deze informatie.

Laatst bewerkt:
ik hoop dat het rond de 20 euro of mider is :D

Dat zou idd een mooie prijs zijn. De meeste single shots zijn rond de 50 cent per stuk of zelfs minder. Het is afwachten. Denk dat de prijzen in oktober, begin november wel bekend zijn.

Toch ben ik wel van mening dat er betere single shots zijn. Ik heb vorige jaar de Binkie voor het eerst gehad en die overtreft gewoon alle singe shots... :wink:

Dat zou idd een mooie prijs zijn. De meeste single shots zijn rond de 50 cent per stuk of zelfs minder. Het is afwachten. Denk dat de prijzen in oktober, begin november wel bekend zijn.

Toch ben ik wel van mening dat er betere single shots zijn. Ik heb vorige jaar de Binkie voor het eerst gehad en die overtreft gewoon alle singe shots... :wink:
Ik ben gister nog even naar bd-store gegaan en ze hadden gezegdt dat ze to en met december open zijn dus het word denk ik de laatste keer dit jaar ;)

Ik ben gister nog even naar bd-store gegaan en ze hadden gezegdt dat ze to en met december open zijn dus het word denk ik de laatste keer dit jaar ;)

Laten we het hopen. Ik zou namelijk graag die shogun serie willen testen :p Wordt afachten.

- nu maar weer ontopic he? :)

Volgens mij zijn dit gewoon de air bombs. Ik haal dus liever een kleine verpakking om ze te testen.

Het lijkt wel of elke collectie dit heeft.Ik ben toch wel een fan van dit soort singleshots dus ook deze dit jaar maar proberen.

Hopen dat het niet duurder word dan €25,-
Want als het duurder is dan €25,- dan koop ik ze niet.

Bij profile Egberts uit Drachten zijn ze afgeprijsd van €29,95 naar €14,95 wat de adviesprijs is durf ik niet te zeggen

Mwah, 40 stuks voor €15 is geloof ik de goedkoopste shock die ik tot nu toe heb gezien, meesten 10 voor 5,95 of 24 voor 10euro... Dan mogen deze misschien niet het hardste knallen, 't is wel 't meeste waar voor je geld. Of ik zie ik een goedkopere over 't hoofd? (winkel/kortingsacties uitgezonderd)

Vanavond is de webshop van de winkel uit mijn buurt opengegaan!

Thunder Shock NIEUW van 29,95 voor € 14,95

Back
Bovenaan